  • 21. Data: 2012-02-15 12:20:24
    Temat: Re: Allianz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:36:26 +0100, Bartek napisał(a):
    > a gdzie przeszedles?
    > robiles rozeznanie na rynku?
    > bo mi sie konczy OC na lybrę w axa,
    > i zastanawiam się czy warto szukać;)

    szukac zawsze warto. W tym przypadku przeszedzlem do link4, ale cos mi sie
    widzi ze wkrotce przeniose drugie auto z Link4 do Allianz ;-)

    J.

  • 22. Data: 2012-02-15 13:41:48
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-02-10 20:16, btn pisze:

    > Nie przejmuj się. Na szczęście na rynku mamy sporo innych TU.

    Niestety te kurczące się z czasem redukują zatrudnienie a ich
    doświadczeni pracownicy z całym "know-how" przechodzą do pracy w innych...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __