  • 51. Data: 2009-05-16 22:20:02
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 22:18:03 +0200, dominik napisał(a):

    > Ty jeśli chcesz być poważnym, szanowanym i polecanym sprzedawcą to naucz
    > się elementarnej kultury i szacunku do potencjalnych klientów.

    LOL. Raz, a skąd założenie, że Czarek chce być?
    Dwa, a skąd założenie, że nie jest? Może Ty, co nie sprzedal nigdy niczego
    wie lepiej?

    > Tak jak mi na diabła Twoja wielka łaska i profesjonalne usługi wraz z
    > trybemm buractwa, chamstwa i braku kultury.

    A ktoś Ci każe korzystać?
    Idź walić knoty :D

    > Chyba jednak zrozumiałeś jakie słowo miało to naśladować (tak,
    > zamierzenie), nie przeszkodziło Ci to jednak w tym, żeby chwilkę dalej
    > wyszedł z Ciebie prostak i zaczął się wymądrzać.

    Tak, tak, zamierzenie. Tak samo jak walace sie budynki na syfrowych
    zdjęciach, bo o shifcie zapomnij ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 52. Data: 2009-05-17 01:04:35
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > LOL. Raz, a skąd założenie, że Czarek chce być?

    Niech sobie będzie jak tak mu wygodniej i fajniej. Jego sprawa i interes.

    > Dwa, a skąd założenie, że nie jest? Może Ty, co nie sprzedal nigdy niczego
    > wie lepiej?

    Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w
    tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

    > A ktoś Ci każe korzystać?

    Nikt, a jak idę do sklepu i trafiam na beznadziejną obsługę to też nie
    kupuję czegokolwiek.

    > Idź walić knoty :D

    Ty znów chcesz się skompromitować? Mało Ci?

    > Tak, tak, zamierzenie. Tak samo jak walace sie budynki na syfrowych
    > zdjęciach, bo o shifcie zapomnij ;)

    O shifcie co to go mam i cyfrowość mu nie przeszkadza.
    Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 53. Data: 2009-05-17 07:23:34
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 17 Maj, 03:04, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w
    > tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

    Ło matko, jeszcze poetą został, ino rymy siakieś takie
    częstochowskie... :D

    > Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

    Akurat to Ty wylewasz, Adaś się tylko z Ciebie nabija, ale skąd Ty to
    możesz wiedzieć :)

    Czarek

  • 54. Data: 2009-05-17 08:43:50
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Czarek pisze:
    > Ło matko, jeszcze poetą został, ino rymy siakieś takie
    > częstochowskie... :D

    Ale głupoty wypisujesz.

    > Akurat to Ty wylewasz, Adaś się tylko z Ciebie nabija, ale skąd Ty to
    > możesz wiedzieć :)

    No pięknie się do pary dobraliście - bez wątpienia.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 55. Data: 2009-05-20 00:33:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 03:04:35 +0200, dominik napisał(a):

    > Niech sobie będzie jak tak mu wygodniej i fajniej. Jego sprawa i interes.

    No dobrze, a skąd założenie, jakie poczyniłeś?

    > Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w
    > tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

    Skąd owa pewność, skoro on sprzedaje, a Ty nie?

    > Nikt, a jak idę do sklepu i trafiam na beznadziejną obsługę to też nie
    > kupuję czegokolwiek.
    Rany, ni ekupiłes nigdy cyfraka?

    > Ty znów chcesz się skompromitować? Mało Ci?
    A czym miałbym? Tym, że Ty robisz knoty?

    > Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

    Może zastosujesz swa radę do siebie?

  • 56. Data: 2009-05-23 20:33:25
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > No dobrze, a skąd założenie, jakie poczyniłeś?

    Stąd, że chce coś sprzedawać? Niestety musi wtedy zachęcać do kupna, a nie
    odstraszać od tego. Ale to jego sprawa ilu sobie klientów odstraszy i w
    imię czego.

    > Skąd owa pewność, skoro on sprzedaje, a Ty nie?

    A co Ty o mnie wiesz, że wydajesz takie sądy?
    No i oczywiście się nie znam, bo sklepu to na oczy w życiu nie widziałem.

    > Rany, ni ekupiłes nigdy cyfraka?

    Przeczytaj sobie raz jeszcze na co odpowiadasz, bo masz klapki na oczach i
    w swoim zaślepieniu pleciesz jak zwykle głupoty reagując na pojedyncze słowa.

    > A czym miałbym? Tym, że Ty robisz knoty?

    Tym że pleciesz głupoty, aż żal bierze, właśnie znów zaczyna Ci się
    klepanie byle tylko się wygłupić.

    > Może zastosujesz swa radę do siebie?

    Nie muszę, bo mam takich problemów jak Ty :P

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 57. Data: 2009-05-23 22:33:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 May 2009 22:33:25 +0200, dominik napisał(a):

    > Stąd, że chce coś sprzedawać? Niestety musi wtedy zachęcać do kupna, a nie
    > odstraszać od tego. Ale to jego sprawa ilu sobie klientów odstraszy i w
    > imię czego.

    A skąd wiesz, ilu odstraszy? Skąd wiesz, że osoby odstraszone w ogóle sa
    potencjalnymi klientami?

    > A co Ty o mnie wiesz, że wydajesz takie sądy?

    Od kiedy to pytanie jest sądem?

    > No i oczywiście się nie znam, bo sklepu to na oczy w życiu nie widziałem.
    Podejrzewam, że nie miałeś nigdy do czynienia ze sprzedażą inna, niz
    mainstreamowa.

    > Przeczytaj sobie raz jeszcze na co odpowiadasz, bo masz klapki na oczach i
    > w swoim zaślepieniu pleciesz jak zwykle głupoty reagując na pojedyncze słowa.

    Nie widziałem jeszcze sklepu z cyfrakami bez beznadziejnej obsługi.

    > Nie muszę, bo mam takich problemów jak Ty :P

    LOL. Nie ma to jak dobra projekcja.

  • 58. Data: 2009-05-24 14:12:01
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > A skąd wiesz, ilu odstraszy? Skąd wiesz, że osoby odstraszone w ogóle sa
    > potencjalnymi klientami?

    Już Ci wspominałem - niech sobie wyrabia co mu odpowiada. To jest tylko
    jego sprawa i interes.

    > Od kiedy to pytanie jest sądem?

    W tym pytaniu akurat postawiłeś wniosek, jak zwykle nie mając pojęcia o
    czymkolwiek.

    > Podejrzewam, że nie miałeś nigdy do czynienia ze sprzedażą inna, niz
    > mainstreamowa.

    Teraz to podejrzewasz a przed chwilą to Ci się wymsknęło jako
    stwierdzenie.. Jeśli nie rozumiesz co piszesz, to może nie odpowiadaj?

    > Nie widziałem jeszcze sklepu z cyfrakami bez beznadziejnej obsługi.

    To niestety niewiele widziałeś, a Twoje skojarzenie jest wyjątkowo mało
    trafne. Chyba, że zacząłeś z góry prezentować swoje poglądy na ten temat i
    nie dziwne, że sprzedawca chciał się Ciebie pozbyć.

    > LOL. Nie ma to jak dobra projekcja.

    Tak, tak :P

    --
    ,~