eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
  • Data: 2009-05-17 01:04:35
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:
    > LOL. Raz, a skąd założenie, że Czarek chce być?

    Niech sobie będzie jak tak mu wygodniej i fajniej. Jego sprawa i interes.

    > Dwa, a skąd założenie, że nie jest? Może Ty, co nie sprzedal nigdy niczego
    > wie lepiej?

    Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w
    tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

    > A ktoś Ci każe korzystać?

    Nikt, a jak idę do sklepu i trafiam na beznadziejną obsługę to też nie
    kupuję czegokolwiek.

    > Idź walić knoty :D

    Ty znów chcesz się skompromitować? Mało Ci?

    > Tak, tak, zamierzenie. Tak samo jak walace sie budynki na syfrowych
    > zdjęciach, bo o shifcie zapomnij ;)

    O shifcie co to go mam i cyfrowość mu nie przeszkadza.
    Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564