  • 41. Data: 2010-07-09 05:39:27
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lip, 22:50, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org> wrote:

    > Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
    > budynkiem West Gate na Ochocie.
    >
    > --
    >
    > memento lorem ipsum

    pod west gate jest strefa platnego parkowania i to jest dokladnie tam

  • 42. Data: 2010-07-09 05:40:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lip, 23:15, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > To nie wygląda jakby tam było 1.5m wolnego na chodniku.
    >
    > --
    > Raf

    chodnik jest bezposrednio pod budynkiem - to sa wyznaczone miejsca do
    rownoleglego parkowania - jakby fotografujacy sie troche wycofal to
    byloby widac takze parkometr

  • 43. Data: 2010-07-09 07:13:40
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-08 22:47, to pisze:

    > Myślę, że trawnikowi przeszkadza także długość stania, a już na pewno
    > deptanie go przez straszaków podczas zakładania blokady.

    Abstrahując od trawnika... ;)

    Właściwą reakcją użytkowników byłoby wzięcie innego auta, a
    pozostawienie tego zablokowanego tak długo, aż "utracone zyski" z opłaty
    za parkowanie i straty na "zablokowanej blokadzie" znacznie przekroczą
    wartość mandatu. Wtedy strażnicy nabiorą chęci do negocjacji.

    Druga sprawa - czy na tych blokadach jest wyraźnie napisane, że nie
    wolno ich np. przepiłować i na jakiej podstawie prawnej? A jeślibym taką
    kłódkę przeciął nożycami i dołączył podobną kłódkę z kompletem kluczy -
    to grozi mi jakaś kara, czy nie?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 44. Data: 2010-07-09 08:04:38
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > A tutaj to już przegiąłeś na całej linii - znaki zakazu parkowania
    > i postoju nie wynikają tylko i wyłącznie z racji subiektywnej
    > oceny stwarzania niebezpieczeństwa czy też utrudniania.

    Jeśli możesz, podaj jakiś uczciwy przykład tej innj sytuacji...

    Zakaz postoju czy parkowania np. na ruchliwej ulicy - ma sens. Jak
    stanie, to blokuje ruch. Odholować, a nie blokować...
    Zakaz postoju na chodniku, gdzie jest miejsce na to parkowanie, albo na
    ulicy gdzie jest szeroko i ruch znikomy - ma jakikolwiek sens?

    Konkretnie, jakiś przykład gdy sensownie stawiany jest zakaz parkowania
    mimo że parkowanie niebezpieczne nie jest, i nikomu nie utrudnia ruchu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 45. Data: 2010-07-09 08:07:54
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    'Tom N' wrote:

    > wyjaśniającą

    > Nie była to wymierzona "kara", tylko propozycja, żebyś sie w podanym
    > terminie zgłosił, i propozycja sufitu...

    Koledze chodzi chyba o metody straży miejskiej w Warszawie, która kilka
    razy wystawia tylko mandat, tfu, "opłatę dodatkową za parkowanie bez
    ważnego biletu z parkomatu", i jeśli nie są zapłacone, przy kolejnym
    takim "wykroczeniu" - zakłada blokadę.

    Oni rzeczywiście wypisują druczek do wpłaty na poczcie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 46. Data: 2010-07-09 08:15:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Massai wrote:

    > Konkretnie, jakiś przykład gdy sensownie stawiany jest zakaz parkowania
    > mimo że parkowanie niebezpieczne nie jest, i nikomu nie utrudnia ruchu.

    pod budynkiem sądu, więzienia, itp itd.

  • 47. Data: 2010-07-09 08:37:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > pod budynkiem sądu, więzienia, itp itd.

    Zaraz, nie tak prędziutko.

    Pod budynkiem sądu? że co nie ma miejsca? Czy dla bezpieczeństwa? Jak
    nie ma miejsca, i stają na ulicy - odholować.
    Jak dla bezpieczeństwa - tym bardziej.

    Więzienia? to samo.

    Prosiłbym o przykład, gdzie stawiamy znak zakazu zatrzymywania się i
    postoju, i sytuacja jest taka że samochody stojące na zakazie mogą
    bezpiecznie i bez utrudniania ruchu stać dalej z blokadą, a
    jednocześnie - zakaz ma sens.

    Tzn. gdy fakt założenia blokady "znika" powód dla którego znak był
    postawiony.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 48. Data: 2010-07-09 08:44:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 06:37:14 +0000, Massai napisał(a):

> [...]
    > postoju, i sytuacja jest taka że samochody stojące na zakazie mogą
    > bezpiecznie i bez utrudniania ruchu stać dalej z blokadą, a jednocześnie

    No np wszędzie tam gdzie samochód będzie utrudniał przejście pieszym,
    przejazd rowerzystom. Jak będzie stał z blokadą to oczywiście
    zainteresowani jakoś go ominą nadrabiając drogi albo po prostu przecisną
    się obok.

    --
    xbartx

  • 49. Data: 2010-07-09 08:54:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 8 Lip, 21:31, masti <g...@t...hell> wrote:

    > skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.
    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    > CBDU

    No to odpowiedz:czy zastawienie 80-90% szerokości chodnika zagraża
    bezpieczeństwu czy nie?
    Czy gdyby wszyscy piesi, którzy nie mogą iść chodnikiem weszliby na
    jezdnię i zajęli ją w 80-90% to czy to byłoby właściwe czy nie?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 50. Data: 2010-07-09 09:21:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 08:04, Massai pisze:
    (...)
    > Jeśli możesz, podaj jakiś uczciwy przykład tej innj sytuacji...

    W zasadzie wszędzie, gdzie może to komuś przeszkadzać, a do parkowania
    są przewidziane inne miejsca.

    > Zakaz postoju czy parkowania np. na ruchliwej ulicy - ma sens. Jak
    > stanie, to blokuje ruch. Odholować, a nie blokować...

    Jak pisałem - odholowywać, a na czas oczekiwania na lawetę można
    zablokować, by cfaniak za szybko nie pojechał - parę takich nauczek
    i zacznie reagować na znaki.

    > Zakaz postoju na chodniku, gdzie jest miejsce na to parkowanie,

    Co z tego, że niby jest miejsce? Może ludziom te samochody
    przeszkadzają?

    > albo na
    > ulicy gdzie jest szeroko i ruch znikomy - ma jakikolwiek sens?

    O to musiałbyś zapytać zarządcy drogi.

    > Konkretnie, jakiś przykład gdy sensownie stawiany jest zakaz parkowania
    > mimo że parkowanie niebezpieczne nie jest, i nikomu nie utrudnia ruchu.

    Ciekawe jak zdefiniujesz niebezpieczeństwo i utrudnianie.
    Jak nie zapomnę to zrobię parę fotek - zobaczymy co powiesz na
    pewne miejsca i jak ocenisz sens zakazu.