-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest
.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "Ghost" <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<5299ff49$0$2278$65785112@news.neostrada.pl> <Putmu.29$rx5.20@fx05.am4>
<529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl> <0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4>
Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
Date: Mon, 2 Dec 2013 12:26:52 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 29
Message-ID: <529c6e7e$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
X-Trace: 1385983614 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2177 80.55.157.1:4074
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231536
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4...
> On 01/12/2013 09:32, Ghost wrote:
>>
>> Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
>> news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
>>>>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
>>>>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
>>>>> idą te algorytmy.
>>>>
>>>> No ale jaki konkretnie masz problem?
>>>>
>>>> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
>>>> watki jest naturalny.
>>>> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
>>>> rdzenia.
>>>
>>> Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
>>> obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).
>>
>> Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?
>
> Tak, po uruchomieniu gry mozna obserwowac niemalze rownomierna fluktuacje
> obciazenia na wszystkich rdzeniach (logicznych) w zaleznosci od aktywnosci
> w grze.
Tzn, co, dokladznie 32,5% na kazdym rdzeniu? Nierealne.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=