eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest
    .net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <5299ff49$0$2278$65785112@news.neostrada.pl> <Putmu.29$rx5.20@fx05.am4>
    <529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl> <0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4>
    Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Date: Mon, 2 Dec 2013 12:26:52 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 29
    Message-ID: <529c6e7e$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1385983614 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2177 80.55.157.1:4074
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231536
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4...
    > On 01/12/2013 09:32, Ghost wrote:
    >>
    >> Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
    >>>>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >>>>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >>>>> idą te algorytmy.
    >>>>
    >>>> No ale jaki konkretnie masz problem?
    >>>>
    >>>> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    >>>> watki jest naturalny.
    >>>> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    >>>> rdzenia.
    >>>
    >>> Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
    >>> obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).
    >>
    >> Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?
    >
    > Tak, po uruchomieniu gry mozna obserwowac niemalze rownomierna fluktuacje
    > obciazenia na wszystkich rdzeniach (logicznych) w zaleznosci od aktywnosci
    > w grze.

    Tzn, co, dokladznie 32,5% na kazdym rdzeniu? Nierealne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: