  • 21. Data: 2013-08-19 12:50:51
    Temat: Re: Algol68
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    news:5211f771$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pogarda dla linuxa, gorszego czegos, bo nie naszego.

    Liczy się tylko Jedyny Słuszny System Wiodącej Korporacji M$ Łindołz

  • 22. Data: 2013-08-19 13:12:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości

    > Liczy się tylko Jedyny Słuszny System Wiodącej Korporacji M$ Łindołz

    Ja tam prawie tylko w Windowsie. Ale bawia mnie te atawistyczne reacje "a
    kysz! nie nasz!"

  • 23. Data: 2013-08-19 13:15:00
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Ja tam prawie tylko w Windowsie. Ale bawia mnie te atawistyczne reacje "a
    > kysz! nie nasz!"

    A ja kupiłem telefon na Androidzie, przynajmniej telefony są strefą
    niezdominowaną przez M$

  • 24. Data: 2013-08-19 14:37:14
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2013-08-19 13:15, Borneq pisze:

    > A ja kupiłem telefon na Androidzie, przynajmniej telefony są strefą
    > niezdominowaną przez M$

    Za to zdominowaną przez Google i Apple (programistycznie) oraz Samsunga
    i Apple (sprzętowo).

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 25. Data: 2013-08-19 14:48:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości

    > Za to zdominowaną przez Google i Apple (programistycznie) oraz Samsunga
    > i Apple (sprzętowo).

    Duopol zawsze lepszy niz monopol.

  • 26. Data: 2013-08-19 14:54:36
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości
    > Za to zdominowaną przez Google i Apple (programistycznie) oraz Samsunga
    > i Apple (sprzętowo).

    Apple się dla mnie nie liczy, a co do Google to wolę hasło "Don't be evil"
    niż motto Miękkiego: "płacz i płać". Sprzętowo nie ma monopolu, akurat
    kupiłem Sony

  • 27. Data: 2013-08-19 14:56:05
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2013-08-19 14:54, Borneq pisze:
> [...]
    >
    > Apple się dla mnie nie liczy, a co do Google to wolę hasło "Don't be
    > evil" niż motto Miękkiego: "płacz i płać". Sprzętowo nie ma monopolu,

    Jeśli nie z matrycą, to praktycznie na pewno z pamięciami Samsunga 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 28. Data: 2013-08-19 16:43:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 19 Aug 2013 01:04:26 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >100% poważnie.

    >W Twoim poście zauważyłem:
    >
    >"chcialem doniesc, ze Algol68 ma sie, dziekuje, dobrze. Zgadzam sie z przedmowca ze
    Algol68 to jak dotad najlepszy z nie-obiektowych jezykow programowania."

    >Skoro ma się dobrze, to rozumiem, że jest dzisiaj adekwatną alternatywą dla innych
    języków.

    >I jednocześnie ma się, dziękuję, dobrze?

    >No przecież ja właśnie o to pytam. Jeśli to ma być podręczny język, to szybki
    wrapperek na istniejącą bibliotekę do czegokolwiek to chyba nie jest wygórowane
    wymaganie? Python ten warunek spełnia, więc pomimo jego ogólnej badziewności fakt, że
    mogę zrobić "import PyQt" czy co tam kto sobie życzy, właśnie przyczynia się do jego
    podręczności.

    >Rozumiem. Ale nie wiem jak się fachowo nazywa zjawisko, gdy komuś alienacja myli się
    z elitarnością.

    >Co to jest Swinux?

    No to dopowiadam na 100% powaznie: Algol 68 nie jest i nie bedzie
    jezykiem powszechnie uzywanym.

    JA uzywam Algolu 68 jako podrecznego jezyka, i to co kompilator Genie
    oferuje mi pod Windows jes tzupelnie wystarczajace. Poprzednio jako
    podrecznych jezykow uzywalem Trrbo Pascala 3.01. Znacznie wole Algol
    68 od Pascala.

    Nie znaczy to ze Algol 68 jest dobry jako podreczny jezyk dla kazdego.
    Dla mnie jest w sam raz.

    Chcialem zauwazyc ze uzywam rowniez jezyka Simula, bo nikt nic
    lepszego do symulacji nie wymyslil. Co nie znaczy ze uwazam is Simula
    ma znaczenie inne niz historyczne.

    Podtrzymuje swa opinie ze Algol 68 to najlepszy - w sensie projektu i
    funkcjonalnosci - jezyk nie-obiektowy. Elegancja Algolu 68 zatyka
    dech. Wszystko inne to popluczyny. Co nic nie oznacza z punktu
    stosowalnosci owego jezyka - DZISIAJ.

    Uwazam ze Simula i ALgol 68 powinny byc nauczane na studiach. Ze
    wzgledow wlasnie historycznych. Zreszta, czesto sa. Na porzadnych
    uniwersutetach, na wydzialach Computer Science nie ma wykladow
    "programowanie w jezyku X", podobnie jak na wydzialach dziennikarstwa
    nei ma wykladu "Uzywanie Word Processora". Sa natomiast wyklady o
    "paradygmatach programowania" gdzie wlasnie sie mowi o konstrukcjach
    stosowanych w jezykach, miedzy innymi wlasnie w rozych wersjach Algolu
    czy Simuli. Tak aby student fascynujac sie Pythonem wiedzial gdzie
    owego Pythona w ogolnym pejzarzu jezykow umiescic. I nie podniecac sie
    niepotzrebnie.

    A.L.

  • 29. Data: 2013-08-19 22:33:10
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Mon, 19 Aug 2013 14:54:36 +0200, "Borneq"
    <b...@a...hidden.pl> wrote:
    > Apple się dla mnie nie liczy, a co do Google to wolę hasło "Don't
    be evil"

    Google też je woli, łatwiej czesac frajerów.

    RW

  • 30. Data: 2013-08-20 01:30:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 19 Aug 2013 00:06:49 -0700 (PDT), g...@g...com
    wrote:

    >A czy moglbys jeszcze powiedziec, na czym polega jego "najlepszosc"?

    Bo ja go najbardziej lubie

    >Zlozonosc gramatyki nie brzmi przyjaznie -- i to nie dla komputerow,
    >tylko dla ludzi, ktorzy maja sie uczyc tego jezyka.

    No, jak ktos nie moze to moze powinien zmienic zawod?

    A.L.