  • Data: 2013-08-21 09:16:58
    Temat: Re: Algol68
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 04:53:25 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Good. Nie zamierzam angazowac sie w wojny jezykowe

    Ja rowniez nie zamierzam. Jezeli masz odmienne zdanie w kwestii tego,
    jaka role powinny pelnic jezyki programowania, to masz do tego zdania
    pelne prawo, pod warunkiem, ze jakos to zdanie uzasadnisz.

    Kiedy czytajac poprzedni watek natrafilem na stwierdzenie, ze algol68
    to jezyk, ktory nie tylko wyprzedzal swoja epoke, ale rowniez wyprzedza
    kilka epok, ktore po nim nastapily, to liczylem na to, ze poznam
    przynajmniej jakis argument przemawiajacy za tym stwierdzeniem (przy
    czym wypowiedzi w rodzaju "bo ja tak mowie" albo "bo mi sie tak podoba"
    nie uznaje niestety za argumenty), ale jak na razie z watku traktujacego
    o algolu dowiedzialem sie tylko, ze jest super-nowoczesny, ale ma jedynie
    historyczne znaczenie (a przy okazji dowiedzialem sie jeszcze, ze
    ktos sobie kupil smartfona).

    Dyskusje naprawde nie musza byc obrzucaniem sie nawzajem gownem
    ani spotkaniami wzajemnej adoracji, i moga niekiedy przynosci owoce,
    o ile tylko uczestnicy przestrzegaja jakiejs dyscypliny, np. pisza
    na temat i uzywaja argumentow.