  • Data: 2011-04-15 20:15:39
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa)
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-14 23:53, Bartek Rabinski pisze:

    > Strzala!
    > Nie sadze, zeby ci goscie ryczacy swoimi sprzetami po np warszawskich
    > ulicach mieli seryjne wydechy,

    Ja tez nie sadze

    > bo miedzy tymi seryjnymi a nie, jest taka
    > róznica jak miedzy mostem Siekierkowskim w Warszawie, Golden Gate w San
    > Francisco.

    Kolorem sie roznia na pewno, mosty znaczy

    > Oczywiscie, ze mieszkajac przy ruchliwej ulicy (przy takiej
    > mieszkam) trzeba sie liczyc z halasem, ale ryk niektórych tlumików jest
    > porównywalny do halasu syreny wozu strazackiego, co jest naprawde mocno
    > wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w którym wlasnie
    > zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po
    > godzienie usypiania...

    Wyprowadz sie na wies, najlepiej pod lasek. Ale taki zeby drwale od rana

    - Ci co maja male dzieci na pewno mnie zrozumieja, a
    > Ci co nie maja, niech sie nie dziwia, ze nawet wyrozumialy motocyklista moze
    > sie zdenerwowac. Tym bardziej, ze naprawde nie rozumiem tego funu - to takie
    > zabawne jezdzic takimi pierdzacymi i ryczacymi motocyklami - przeciez to
    > mozna ogluchnac jadac tym gdzies dalej...?

    Ja nie rozumiem funu z posiadania dzieci ale mimo to nikomu nie zabraniam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/