  • Data: 2010-02-17 08:55:42
    Temat: Re: Ale muszą mieć wszyscy lampy błyskowe!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "TheGuru" hlg3sk$1igc$...@o...icpnet.pl

    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Płotek w ASCII?

    > ale możesz podejśc nocą do okna i zobaczyć że jest czarne.....
    > a nawewt w TV możesz zobaczyć, że zawodnicy nie opalają się w świetle lamp
    > błyskowych.

    No i co z tego?

    > o jakich granicach ośrodków w kosmosie myślisz ??

    A jak sądzisz?

    > nie mylą się tobie soczewki optyczne z grawitacyjnymi?

    Nie. Pomylony jesteś Ty -- proponuję wytrzeźwienie. :)

    > pewnie winne sa efekty relatywistyczne ;-D

    Prawdopodobnie zakwestionowałbyś nawet prawdziwość zdania ,,krowa nie jest
    ptakiem''. Pomieszałbyś masę krowy z masą spoczynkową i napisałbyś, że ptaki
    też mają masę spoczynkową, choć latają, więc na pewno coś mi się myli z tym,
    że krowa nie jest ptakiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :