  • Data: 2011-10-06 09:19:47
    Temat: Re: Ale chlew...
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest sporo ludzi (łącznie ze maną) którzy (...) nie trawią organicznie stron,
    reklam, zapraszania, wykluczania,
    > moderatorów, struktury "wladzy" opartej na moderacji i zwiazanego z tym
    > lizania po dupie, cenzury, rang, stawiania piw i oraz całego tego gówna
    > które automatycznie się tworzy po rozszerzaniu formalizacji i
    > hierarchizacji.

    Mam alergie dokładnie na to samo. Cenzura (w tym znajomi) wyklucza
    ostry spór. Usunięcie tej jednaj rzeczy usztywnia całą resztę i
    niestety nie ma na to rady. Miałem moment, w którym myślałem, że
    kiedyś się to przeskoczy bo spór, nawet z wulgaryzmami, stał się czymś
    naturalnym i akceptowalny. Ale jeśli wchodzą do tego argumenty
    merytoryczne, czyli ewentualnie naruszenie czyjegoś rozumu, wtedy czar
    pryska. Szczerość wchodzi grę w dwóch przypadkach: w przyjaźni i w
    miejscu wolnym od cenzury.

    marek