eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAle cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom)Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa??? dzieciom)
  • Data: 2013-11-04 21:36:17
    Temat: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa??? dzieciom)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > A... no to rzeczywiście... ale skoro w sumie selekcja, można powiedzieć, i
    > tak się dokonała, to faktycznie, nie ma co rzeźbć, można się pobawić ich
    > kosztem. Choć gdyby była prezentacja, to można by ich zastrzeliwać wybiegami
    > "O, witam, znów firma >>Kurvex<<!", czy "Nie może być, firma >>Piździcho &
    > Qciapa<< znów na linii!"... Nie, nie kupię nic od was, skuteczność waszych
    > wybiegów jest i będzie zerowa. Może źle kombinuję... chodzi mi o danie do
    > zrozumienia, że wie się o nich więcej, niż się spodziewają.

    Ostatnio dzwonili w sprawie przebadania mi całego organizmu najnowszym
    japońskim sprzętem. Wcześniej też dzwonili, więc za soba już miałem wywiad
    w sprawie tego, kto bada, jakie medyczne szkoły ukończył, na jaki temat
    pisał doktorat, kto jest producentem aparatury diagnostycznej i na jakiej
    zasadzie ona funkcjonuje. Więc powiedziałem miłej pani, że taką wagę, to
    ja spotkałem w łazience japońskiego pokoju hotelowego (tam to można czasem
    nawet trafić na pisuar z analizą moczu i drukarkiem wyniku), nie jestem tym
    zainteresowany. Zapytałem też, czy wie, że jej praca polega na naciąganiu
    ludzi i wciskaniu im kitu. Szczerze odpowiedziała, że wie i omało się
    przy tym nie rozpłakała. Życzyłem znalezienia porządnej, niehańbiącej
    roboty. I tyle. Wcale nie trzeba krzyczeć i wściekać się. To zdrowiu
    szkodzi. Później trzeba po lekarzach chodzić i cały organizm badać.

    Kołdrę wełnianą?!

    --
    Jarek