    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Date: Thu, 2 Jan 2014 11:19:43 +0100

    dyskusyjnych:m...@i...localdomain...

    > Nie wiem jak 8-16, nie mam takich potrzeb, ale czego chcesz od 18-35?
    > Przecież to najbardziej typowy i potrzebny zakres, zwłaszcza w APS-C.

    Zakres jest super. Światło też tylko waga, cena i rozmiar sprawiają że to
    szkło niszowe.

    > Jeśli chodzi o profesjonalistów, to pies * przyszłe body.
    > Ma działać tu i teraz, albo nie kupujemy tego tylko coś innego.
    > Tu akurat sprawa jest prosta, to amatorzy muszą robić skomplikowane
    > porównania i kalkulacje.

    Nie znam wielu profi ale ci których znam co jakiś czas kupują nowe body a
    stare zostawiają jako backup. I co wtedy z obiektywem który działa tylko z
    jednym z nich?

    > Tego nie wiem, ale być może producenci mają takie statystyki.

    Pewnie maja i gdyby im wyszło że klienci czegoś potrzebują to by to
    produkowali :-)

    Pozdrawiam
    Ergie