  • Data: 2014-01-02 21:51:45
    Temat: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> writes:

    [18-35 Sigmy]
    > Zakres jest super. Światło też tylko waga, cena i rozmiar sprawiają że
    > to szkło niszowe.

    Przyznaję, cena mogłaby być niższa, ale chyba teraz też nie jest jakaś
    bardzo wysoka? To jednak nie jest "zaślepka z częścią szklaną" :-)
    Ale nieważne - myślę że taki obiektyw bez problemu może być częścią
    koncepcji zakupowej, która bez niego się zawali (albo zmodyfikuje
    w kierunku Pentaksa albo innego np. Sony).

    > Nie znam wielu profi ale ci których znam co jakiś czas kupują nowe
    > body a stare zostawiają jako backup. I co wtedy z obiektywem który
    > działa tylko z jednym z nich?

    Ano nic, będzie działał tylko z jednym aparatem. To jest jakieś
    ograniczenie, o którym trzeba pamiętać, ale wątpię, czy to będzie
    istotny problem dla profesjonalisty. Jeśli np. posiadanie różnych
    systemów nie jest...

    > Pewnie maja i gdyby im wyszło że klienci czegoś potrzebują to by to
    > produkowali :-)

    No to muszą mieć jakieś bardzo wadliwe dane - klienci z całą pewnością
    potrzebują różnych szkieł, i takich szkieł nie ma. Tamta Sigma to nie
    jest jedyny taki brak.
    --
    Krzysztof Hałasa