    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Date: Thu, 2 Jan 2014 11:15:25 +0100

    Użytkownik "SylwesterZarębski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > I w tym przypadku producent powinien uświadamiać, a nie blokować takie
    > rozwiązanie.

    I prostować bzdury na wszystkich forach gdzie ludzie piszą że im aparat
    działa tylko połowę czasu deklarowanego przez producenta? Wolne żarty!

    > I co z tego? Problem jest prosty i oczywisty, a zaczyna się i kończy na
    > nazwie producenta danego wyrobu (czyli np. akumulatora) u którego należy
    > szukać pomocy.

    Nie rozumiesz. Pryszczaty nastolatek co t owinę widzi wszędzie tylko nie w
    swoim wyborze zamiennika zaraz na forum pisze że ma uszkodzony iPhone bo mu
    się do końca nie ładuje.

    > Chyba sobie jaja robisz. Udzielanie licencji na akumulator? Powtórzę:
    > zwykły akumulator, najzwyklejszy na świecie. Czym to ma się niby różnić
    > od kabla zasilającego, ładowarki, kabla USB czy karty pamięci? Ważne
    > jest by spełniał dane parametry i tyle.

    Właśnie po to jest licencja - "by spełniał dane parametry" i tyle :-)

    > Idąc tym tropem niech wszyscy wprowadzą licencje na kompatybilne ze sobą
    > akcesoria i tylko od wyznaczonych producentów będziesz mógł kupować. Nie
    > wiem jak Tobie, ale mnie to pachnie monopolem lub ew. oligopolem.

    Mnie to niczym nie pachnie bo tak już od dawna jest.

    Pozdrawiam
    Ergie