  • Data: 2014-01-01 19:01:56
    Temat: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 1. Januar 2014 18:46:52 UTC+1 schrieb Krzysztof Halasa:

    > Podejrzane, niby jak miałby taki akumulator uszkodzić aparat? Napięcie
    >
    > miałby mieć (znacząco) wyższe?
    >

    > Kiepska jakość (wielu) akumulatorów to inna sprawa, ale uszkodzenia -
    >
    > bez przesady.
    >
    > --
    >
    > Krzysztof Hałasa

    nie wiem , nie mam pewnosci.
    napisalem - pozostala niepewnosc.
    to mogl byc zwykly zbieg okoliczosci , a powod inny , ale wykluczyc akku jako
    przyczyny tez nie moge.
    w instrukcji producent ostrzega przed akumulatorami obcych producentow.
    Nie chce sie wymadrzac , przypuszczam , ze producent wie lepiej od mieszkanca
    polandii , ktory to kraj potrafil skonstruowac jedynie druha , ami a najwyzszym
    osiagnieciem byl start. Nie wiem, czy w ogole skonstruowano tutaj akumulator do
    takich urzadzen.
    Zakladam ze wiedza lepiej.
    Jest powod dla ktorego nikon blokuje obce akumulatory - byla masa reklamacji z tego
    powodu , tak przynajmniej uzsadanial to swgo czasu nikon. Nie sadze , zeby ze
    wzgledow finansowych - nie zarabia przeciez na akumaltorach a na calosci.
    Gdyby akumulatory byly znacznym zrodlem przychodu , to odstapilby od produkcji
    aparatow , sprzedawalby akumulatory.