  • 1. Data: 2011-06-02 10:29:56
    Temat: Re: Akumulatorki Varta AA - jakie różnice?
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    &gt; Hello Zbyszek,

    &gt;

    &gt; Thursday, June 2, 2011, 8:52:02 AM, you wrote:

    &gt;

    &gt; &gt; Ostatnio kupowałem przez internet akumulatorki VARTY Ready2us.

    &gt; &gt; Firma nie miała takowych dlatego zaproponowali mi Panasonic Infinium.

    &gt; &gt; Motywowali to tym, że to te same akumulatorki, produkowane w tej samej
    fabryce

    &gt; &gt; tylko z inną nalepką.

    &gt; &gt; A jeszcze jedno Panasonic jest droższy, ale zaoferowali mi go w cenie
    Varty.

    &gt; &gt; Ps.

    &gt; &gt; Nie zdziwiłbym się gdyby Eneloopy produkowano też w tej fabryce

    &gt;

    &gt; Eneloopy były pierwsze...

    Ale inne liczące się firmy mogły uzyskać licencję lub zlecić produkcję pod
    własną marką aby mieć w ofercie to co konkurencja.

    Ps:
    Reklamowane są jako odpakuj i podłącz.
    Po wykonaniu takiej operacji mój aparat fotograficzny po zrobieniu 1 zdjęcia
    się wyłączył sygnalizując rozładowane baterie.
    Po tygodniu siedzenia w ładowarce BC700 załączonej na funkcje odświeżania przy
    pradzie 200/100 mA ładowanie / rozładowanie akumulatorki osiągneły swoją
    znamionową pojemność. Dwa z nich na początku miały około 950mAh przy
    znamionowej pojemności 2000mAh

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2011-06-02 11:02:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zbyszek,

    Thursday, June 2, 2011, 12:29:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Ps:
    > Reklamowane są jako odpakuj i podłącz.
    > Po wykonaniu takiej operacji mój aparat fotograficzny po zrobieniu 1 zdjęcia
    > się wyłączył sygnalizując rozładowane baterie.

    Trafiły Ci się albo zleżałe albo podróbki.

    > Po tygodniu siedzenia w ładowarce BC700 załączonej na funkcje odświeżania przy
    > pradzie 200/100 mA ładowanie / rozładowanie akumulatorki osiągneły swoją

    Czemu katujesz je takim niskim prądem? Ale przede wszystkim - czemu
    katujesz siebie? 12 godzin ładowania, 20 rozładowania - pociąłbym się.

    > znamionową pojemność. Dwa z nich na początku miały około 950mAh przy
    > znamionowej pojemności 2000mAh

    Jakieś badziewie kupiłeś.

    --
    Best regards,