  • 1. Data: 2011-06-02 00:22:01
    Temat: porada - złącze stykowe ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Może któryś z kolegów podpowiek

    Otóż, potrzebne mi złącze, z niewielką ilością pinów (4 do 8), które miałoby
    zastąpić
    złącze "stykowe" w postaci elastycznych blaszek i pinów (łączy dwie części, z
    których jedna musi być łatwo wyjmowana).
    Ponieważ do "blaszek" nie mam zaufania, to wolałbym jakieś złącze.

    Musi być łatwo rozłączalne - złączalne (ruch tylko w jednej osi - żadnego
    obracania, skręcania itp).
    Po prostu wsuwamy i wysuwamy - tak jak np. USB.

    Możliwie "płytkie", napięcia małe (do 12V), max prąd rzędu 2A (można rozłożyć
    np. na 2 styki).
    Nie może wymagać jakiejś wielkiej siły do wypięcie i wpięcia. Przy czym musi być
    dość solidne (obsługa przez
    małpę w postaci nieprzeszkolonego użyszkodnika).

    Za dużo wymagań ?

  • 2. Data: 2011-06-02 00:26:57
    Temat: Re: porada - złącze stykowe ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Może za mały nacisk położyłem na "płytkie".
    Musi być nie głębsze niż kilka mm.

    Niby coś w rodzaju MX-53748-0208 z TME.
    Ale po pierwsze nie potrzebuję aż 20 pinów, po drugie obawiam się, że to może
    być dość "oporne" przy wyciąganiu.

  • 3. Data: 2011-06-02 00:41:00
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Niby coś w rodzaju MX-53748-0208 z TME.

    Tak to jest jak się nie czyta PDFów :)
    To jest oczywiście za malutkie, potrzebne coś znacznie solidniejszego...

  • 4. Data: 2011-06-02 15:51:52
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 02-06-2011 02:22, sundayman wrote:
> [...]
    > musi być dość solidne (obsługa przez
    > małpę w postaci nieprzeszkolonego użyszkodnika).

    Cos w okolicach zlacza SATA moze? Tak mi przyszlo do glowy bo ostatnio
    dysk z laptopa wciagalem i duzej sily nie trzeba bylo uzyc, a mimo
    wszystko sam nie "wylata". Tylko nie wiem jak sie formalnie nazywa i
    gdzie kupic w ilosciach wiekszych niz kilka (na kilka to demobil)

    --
    Ahmed
    Emtec->Drivers & software download->USBStick

  • 5. Data: 2011-06-02 17:55:17
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    ok, możemy uznać za nieaktualne...
    będą jakieś styki, podobno mają być OK :) (kolega robi...)
    SATA jest z gatunku zbyt precyzyjnych. To musiałoby być coś mocno
    idiotoodpornego, i solidniejszego.

    Tak, że na razie dam sobie spokój...
    Ale dzięki za dobre chęci :)