eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com
    !news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Tue, 16 Feb 2021 16:27:58 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210215-8, 15.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 30
    Message-ID: <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.120.103
    X-Trace: 1613489298 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 178.37.120.103:63076
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2627
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761882
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.02.2021 o 16:10, LordBluzg(R) pisze:

    >> Tylko ... kolega chcialby wiedziec, czy akumulator kupic, zanim go -27
    >> dopadnie ...
    >
    > Niech go zabiera do domu (stworzy warunki) i dokonuje pomiarów w
    > warunkach umożliwiających pomiar a nie przy -27C :)
    >
    Tak prawdę pisząc, to kiedyś chciałem skorzystać z przyrządów
    pomiarowych, którymi dysponują ci, którzy zajmują się sprzedażą
    akumulatorów. Potem uznałem to za zbyteczne. Piszę to tylko po to, że
    bez problemu mogą zmierzyć takie aku i ocenić. Często za darmo.

    Ostatni akumulator, który wymieniłem ucierpiał od uszkodzenia
    regulatora. Regulator "wariował" i podawał czasem maxa. Objawem były
    pulsujące (rozbłyski) w światłach mijania/drogowych i nieraz migotanie
    wszystkich kontrolek (w zależności od posiadanego samochodu to różne
    dziwactwa) Te stany nie były długie (kilka minut) i w większości spokój.
    Akumulator się obraził i sobie spuchł :]...ale działał. Napięcie na
    gadgecie LED pokazywało skoki do 17V w tym czasie. Czasem nie ładował
    wcale ale to były momenty po 10-20 min.

    Wymieniłem cały alternator (taniej) i akumulator dogorywał jeszcze przez
    rok.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: