  • Data: 2016-11-08 14:06:22
    Temat: Re: Akumulator - pojemnosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:osoah8u849is$.1wxi9gynq0152.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Tue, 08 Nov 2016 11:20:32 +0100, PiteR napisał(a):

    >Oj, trzeba detalicznie mówić? Porównuję aku o różnych pojemnościach a
    >takich samych lub bardzo zbliżonych gabarytach. Do skrzynki możesz
    >wetknąć albo więcej masy czynnej albo więcej ołowiu, na raz się nie
    >da.
    >Zgadnij który będzie miał większą pojemność?

    Ale skoro w skrzynce miesci sie duzy akumulator, to zgadnij co bedzie
    w aku malej pojemnosci:
    a) ktos da plyty z grubsza warstwa olowiu, bo mozna, miejsce jest
    b) ktos da standardowe plyty, ale w mniejszej ilosci,
    c) ktos da plyty standardowej grubosci, ale nizsze,
    d) b) plus wypelnienie wolnego miejsca szklem/piaskiem

    Ja obstawiam b, c, d.
    A a) to nie obstawiam :-)

    Owszem, patrzac po katalogach, to znajdzie sie mniejszy akumulator z
    wiekszym pradem, wiec moze i niektorzy robia a).
    I kaza sobie zaplacic :-)

    J.