  • Data: 2016-11-07 10:46:39
    Temat: Re: Akumulator - pojemnosc
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tez kiedys tak mowilem.
    > Dzis akumulatory drogie ... po co przeplacac, na mniejszym tez odpala :-)

    jak masz w slabszej kondycji silnik albo jakiś feler to potrzeba dużo
    prądu. ponadto diesel przy -30 zapala dość opornie (a moje benzynowe od
    strzała)

    > Mam watpliwosci czy zwykly aku pociagnie 24A z 14.0V
    pociągnie - krótko bo musiałbybyć wyłądowany. poza tym mówimy tu o
    doładowywaniu przyczepki akumulatorów więc podziel to przez 10 :)

    > Owszem - pociagnie, jak juz bedzie istotnie rozladowany.
    > Taki aku 1500Ah powienien pociagnac ... ale do przyczepki kable dlugie :-)

    można zrobić sobie kilka zwojów w kabinie i mamy ogrzewanie ;)

    > I wracamy do kwesti - czy warto marnowac droga przyczepke.

    a tam drogą. za 1300 (?) w obi są:) za 10 akumulatorów 150Ah zapłacisz z
    dobre 4kpln :)