  • 1. Data: 2011-02-22 00:08:07
    Temat: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Hej!

    Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
    o pojemność i prąd rozruchowy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2011-02-22 00:16:34
    Temat: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości
    > Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
    > o pojemność i prąd rozruchowy.

    raczej nie mniej niż 70Ah
    A co pisze instrukcja obsługi?

    Jacek

  • 3. Data: 2011-02-22 00:28:48
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-02-22 00:08, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Hej!
    >
    > Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
    > o pojemność i prąd rozruchowy.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    pojemność taka jaka przewidywana jest do tego auta...
    w ogóle co to za pytanie?

  • 4. Data: 2011-02-22 07:42:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Lut, 00:08, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Hej!
    >
    > Podpowiecie jaki akumulator wybra do samochodu z 2.5TDI? G wnie pytam
    > o pojemno i pr d rozruchowy.

    Zmierz wymiary miejsca pod akumulator i kup taki który się zmieści :]
    Po padnięciu mojej Akumy (i tak wytrzymała długo w opinii innych
    użytkowników ;) zamiast 60Ah/300A
    wrzuciłem 70Ah/500A czy coś w ten deseń, ja mam 1,9 TDI więc zapewne w
    2,5 będzie więcej miejsca.

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2011-02-22 09:03:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-21, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > raczej nie mniej niż 70Ah
    > A co pisze instrukcja obsługi?

    No właśnie nie wiem, znalazłem instrukcje tylko do wersji benzynowych.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2011-02-22 09:04:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-21, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > pojemność taka jaka przewidywana jest do tego auta...

    Niestety nie wiem jaka jest przewidywana.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2011-02-22 09:11:04
    Od: Gom <g...@g...com>

    <k...@g...com> wrote:
    > Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam o
    > pojemność i prąd rozruchowy.

    74Ah/680A - taki mam w swoim 2,5-litrowym dieslu (W202). W zupełności
    wystarczy.

    --
    Gom

  • 8. Data: 2011-02-22 09:18:06
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <> napisał w wiadomości ...

    > Niestety nie wiem jaka jest przewidywana.

    a wpadłeś na pomysł żeby zdradzić tajemnicę co to za auto? :)
    myślę, że to by zdecydowanie pomogło ustalić co potrzebujesz :)

  • 9. Data: 2011-02-22 09:27:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 09:18:06 +0100, Tadeusz wrote:

    >a wpadłeś na pomysł żeby zdradzić tajemnicę co to za auto? :)
    >myślę, że to by zdecydowanie pomogło ustalić co potrzebujesz :)

    myslisz ze do do passata wstawiaja cos znacznie odmiennego niz do Audi
    ?

    Podejrzewam ze fabryka tam przewiduje jakies 90Ah.
    Pojemnosc w sumie mniej istotna, za to prad rozruchowy moze sie
    przydac.

    No i wazne jeszcze po ktorej stronie + i -.

    J.

  • 10. Data: 2011-02-22 09:28:10
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 09:18, Tadeusz pisze:

    > a wpadłeś na pomysł żeby zdradzić tajemnicę co to za auto? :)
    > myślę, że to by zdecydowanie pomogło ustalić co potrzebujesz :)

    A po co? Centymetrem zmierzyć ten co ma, sprawdzić rozstawienie klem i
    kupić taki sam.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi