eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAkumulator do Suzuki BanditRe: Akumulator do Suzuki Bandit
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
    Date: Sat, 14 Mar 2009 01:42:28 +0100
    Organization: A&O
    Lines: 34
    Message-ID: <g...@4...com>
    References: <gp05og$eks$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <op.uqgy3fjttd3xip@wp-d0d5fe1ec9be> <gp0u6c$s2s$1@news.onet.pl>
    <gp0vgq$vr1$1@news.onet.pl> <gp3nnp$kfr$1@news.onet.pl>
    <gp3sor$5hc$1@news.onet.pl> <gp67vo$e0j$1@news.onet.pl>
    <3...@4...com> <gp8au8$io$1@news.onet.pl>
    <q...@4...com> <gpde0j$15c$1@news.onet.pl>
    <gpdes5$3qe$1@news.onet.pl> <gpdh23$aiu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bja1.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1236991784 19215 83.28.142.1 (14 Mar 2009 00:49:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2009 00:49:44 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/16.564
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:590233
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    >Pewnie, że chciałem. Ale chciałem też takiego posta jak Twój, który odnosi
    >się do jakiś konkretów.

    Trudno bylo odnosic sie do konkretow, ktorych nie podawales;)

    >Oczywiście bezpieczniki są przewymiarowane i te układy nie biorą razem
    >25-30A. Ale 10A biorą na pewno.

    Zmierzyles?;)
    Bo ja sie w zaden sposob nie moge odniesc do poborow niektorych
    urzadzen, ktore podales, nie majac innego "weryfikowalnego,
    wiarygodnego zrodla" a nie mam czasu szukac. Twoja metoda ustalenia
    tych wartosci wydaje mi sie letko nieprzekonujaca;)
    Natomiast nie wierze, absolutnie nie wierze, ze konstruktorzy
    ktoregokolwiek wspolczesnego motoru nie zostawili mu solidnie
    bezpiecznego zapasu mocy w pradowni, nie majac tych ograniczen
    konstrukcyjnych, ktore mieli konstrukorzy tych motorow z 50-60
    watowymi pradnicami pradu stalego.
    Chyba ze mnie przekonasz faktami:)
    Motocyklem z ujemnym bilansem pradowym nie da sie jezdzic. W motocyklu
    w ktorym wystepuja chwilowe pobory wieksze niz normatywne trzeba
    zalozyc akumulator o stosownie wiekszej pojemnosci.
    I tu pozwole sobie jeszcze raz przypomniec, ze teza wyjsciowa do tej
    dyskusji nie bylo ile pradu moze pobierac instalacja motocykla tylko
    bledne twierdzenie, ze zalozenie akumulatora wiekszej pojemnosci moze
    spowodowac jego niedoladowywanie.
    CSZMP;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.jacot.ath.cx/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: