-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Jacot <j...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
Date: Sat, 14 Mar 2009 01:42:28 +0100
Organization: A&O
Lines: 34
Message-ID: <g...@4...com>
References: <gp05og$eks$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<op.uqgy3fjttd3xip@wp-d0d5fe1ec9be> <gp0u6c$s2s$1@news.onet.pl>
<gp0vgq$vr1$1@news.onet.pl> <gp3nnp$kfr$1@news.onet.pl>
<gp3sor$5hc$1@news.onet.pl> <gp67vo$e0j$1@news.onet.pl>
<3...@4...com> <gp8au8$io$1@news.onet.pl>
<q...@4...com> <gpde0j$15c$1@news.onet.pl>
<gpdes5$3qe$1@news.onet.pl> <gpdh23$aiu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: bja1.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1236991784 19215 83.28.142.1 (14 Mar 2009 00:49:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2009 00:49:44 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.91/16.564
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:590233
[ ukryj nagłówki ]"Mystik" <m...@p...pl> wrote:
>Pewnie, że chciałem. Ale chciałem też takiego posta jak Twój, który odnosi
>się do jakiś konkretów.
Trudno bylo odnosic sie do konkretow, ktorych nie podawales;)
>Oczywiście bezpieczniki są przewymiarowane i te układy nie biorą razem
>25-30A. Ale 10A biorą na pewno.
Zmierzyles?;)
Bo ja sie w zaden sposob nie moge odniesc do poborow niektorych
urzadzen, ktore podales, nie majac innego "weryfikowalnego,
wiarygodnego zrodla" a nie mam czasu szukac. Twoja metoda ustalenia
tych wartosci wydaje mi sie letko nieprzekonujaca;)
Natomiast nie wierze, absolutnie nie wierze, ze konstruktorzy
ktoregokolwiek wspolczesnego motoru nie zostawili mu solidnie
bezpiecznego zapasu mocy w pradowni, nie majac tych ograniczen
konstrukcyjnych, ktore mieli konstrukorzy tych motorow z 50-60
watowymi pradnicami pradu stalego.
Chyba ze mnie przekonasz faktami:)
Motocyklem z ujemnym bilansem pradowym nie da sie jezdzic. W motocyklu
w ktorym wystepuja chwilowe pobory wieksze niz normatywne trzeba
zalozyc akumulator o stosownie wiekszej pojemnosci.
I tu pozwole sobie jeszcze raz przypomniec, ze teza wyjsciowa do tej
dyskusji nie bylo ile pradu moze pobierac instalacja motocykla tylko
bledne twierdzenie, ze zalozenie akumulatora wiekszej pojemnosci moze
spowodowac jego niedoladowywanie.
CSZMP;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=