  • Data: 2009-03-13 11:08:50
    Temat: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mystik" <m...@p...pl> wrote in message
    news:gpde0j$15c$1@news.onet.pl...
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No nie wszystkie, ale nie o to chodzi :).
    > Policzmy:
    > żarówka pozycyjna - 5W

    W reflektorze? 3 W

    > żarówka mijania - 55W
    > żarówka drogowa - 60W

    Widziales by swiecily razem? Moze, jesli uzywasz "poganiacza". Impulsowo
    znaczy

    > oświetlenie tablicy - 5W
    > światło pozycyjne z tył - 5W

    Najczesciej to ta sama zarowa. Coraz czesciej LED. Fakt, czasem dwie. Jesli
    oswietlenie osobne - znow 3 W.
    > światło stopu - 21W
    > kierunkowskazy 2x21W

    Bywaja takze 10W lub LED. Dzialaja non-stop czy, znowu, impulsowo?

    > -------------------
    > Co daje: 193W - dla uproszczenia i udowodnienia mojej tezy niech będzie
    > 200W (np. fjr-a ma dwa światła mijania z przodu, niekiedy są dwie lampy
    > tylne)

    Zapomniales o podswietleniu budzikow, wentylatorze, immobilizerze. Mamy wiec
    stalego poboru, uwzgledniajac pompe (nie wystepuje zawsze) i ECU ~180 -
    200W
    Ladowanie, gdy nie dzialaja kierunki i stop a silnik osiagnie odpowiednie
    obroty, jak najbardziej, jest. Bilans, w czasie jazdy, jak najbardziej OK. W
    korkach juz moze byc slabo o czym mialem okazje sie przekonac.
    Wyeliminowalem jedno swiatlo mijania i jest OK.

> [...]
    > - ABS - IMHO - 50W
    > - pompa paliwa - 30W
    > -------------------
    > Sumując : około 120-130W
    >
    > Razem: około 320W.
    > Spróbuj do tego założyć manetki elektryczne i lub matę podgrzewania
    > siedzenia.
    > Aha. Byłbym zapomniał. Jeszcze akumulator trzeba naładować :).
    >
    > pozdr.
    > Mystik
    >
    > PS. Żałuję, że nie mam już motocykla, bo bym organoleptycznie sprawdził
    > ile bierze ta cała elektronika. A tak, to strzelałem i mogłem przestrzelić
    Nie tylko mogles lecz bardzo chciales ;) Cos bardzo udowodnic.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.