eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAkumulator do Suzuki BanditRe: Akumulator do Suzuki Bandit
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
    Date: Mon, 9 Mar 2009 21:03:54 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <gp3sor$5hc$1@news.onet.pl>
    References: <a...@q...googlegroups.com>
    <gp05og$eks$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <op.uqgy3fjttd3xip@wp-d0d5fe1ec9be> <gp0u6c$s2s$1@news.onet.pl>
    <gp0vgq$vr1$1@news.onet.pl> <gp3nnp$kfr$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "James" <n...@d...for.spam>
    NNTP-Posting-Host: dzw90.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1236629083 5676 83.14.100.90 (9 Mar 2009 20:04:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Mar 2009 20:04:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589879
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mystik" wrote...
    > Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gp0vgq$vr1$1@news.onet.pl...
    >> ad2. Czegos tu nie rozumiem. Niby dlaczego akumulator o wiekszej
    >> pojemnosci mial by byc notorycznie niedoladowany? Instalacja elektryczna
    >> motocykla poczuje ze ma "wiekszy kredyt" i zacznie bez opamietania
    >> korzystac z pradu?!
    >
    > [...]w przypadku wielu motocykli sportowych, to pomijając większą masę
    > pojemniejszego akumulatora, prądu do naładowania takiego akumulatora na
    > pewno nie wystarczy.

    Chcialbym dodac... jesli mozna ;)
    Motocykle sportowe maja regulator napiecia, ktory nadmiar pradu zwiera po
    prostu do masy, Alternator natomiast robi pradu ile da rade z obrotow. A
    wiec, wieksze zuzycie pradu, potrzebne np do dluzszego ladowania aku da
    nawet mala korzysc. Regulator nie bedzie sie az tak grzal. Jednoczesnie
    takie alternatory zazwyczaj laduja aku dopiero powyzej 2500obr. W zwiazku z
    tym na postoju prad brany jest z aku. Wiekszy aku pozwoli na dluzszy postoj.
    Oczywiscie trzeba tu zaznaczyc, ze mowimy o rozsadnie wiekszym aku. Nie
    jakims od traktora. Jednak jak wspomniales, kwestja miejsca reguluje ten
    problem.
    Nie bal bym sie instalacji wiekszego aku (pojemnosciowo) do sportowego moto,
    jezeli tylko zmiesci sie gabarytowo.

    --
    pozdro
    James


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: