  • 41. Data: 2017-01-16 09:46:02
    Temat: Re: Akumulator Varta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA6FEEDDF3C169budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Trzeba było odpalić kablami.

    I ryzyzykowac, ze stanie pod praca ?
    W sumie - czemu nie, jak stanie, to kurier podwiezie prosto pod auto
    :-)

    Gorzej, jak pod praca nie ma parkingu ...

    J.

  • 42. Data: 2017-01-22 15:45:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie mozecie sobie kurierów do miejsc pracy zamawiać?
    > Swojego, zony, ki czort... im wygodniej i w wielu przypadkach wam pewnie
    > tez :)

    Do pracy żony zamawiasz akumulator i mówisz małżonce że paczuszka dla
    Ciebie przyjdzie i żeby do domu wzięła? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 43. Data: 2017-01-22 18:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Do pracy żony zamawiasz akumulator i mówisz małżonce że paczuszka dla
    > Ciebie przyjdzie i żeby do domu wzięła? ;-)

    Oczywiście. A dlaczegoby nie?
    Koła tez zamawiałem do niej do pracy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 44. Data: 2017-01-23 12:41:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    >Oczywiście. A dlaczegoby nie?
    >Koła tez zamawiałem do niej do pracy.

    Jak uda sie odpalic jej auto, i namowi kuriera do zaladowania do
    bagaznika, no i bagaznik duzy, to w zasadzie mozna.

    Gorzej, jak przyjdzie jej jechac z tym akumulatorem komunikacja
    miejska :)

    J,

  • 45. Data: 2017-01-23 12:53:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A propos - w Tesco wyprzedaz, takie 55Ah Bannera mozna kupic za 229zl,
    no name jeszcze ciut taniej.

    J.

  • 46. Data: 2017-01-23 13:13:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak jezdzisz tramwajem to po co ci aku? ;-P

    bo pantograf nie styka ;)

  • 47. Data: 2017-01-23 21:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak uda sie odpalic jej auto, i namowi kuriera do zaladowania do
    > bagaznika, no i bagaznik duzy, to w zasadzie mozna.

    Multipla to w razie potrzeby bagaznik ogromny wrecz :)
    Co do odpalenia - zawsze mozna odpalić z kabli.

    > Gorzej, jak przyjdzie jej jechac z tym akumulatorem komunikacja
    > miejska :)

    Tego bym oczywiście nie proponował.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 48. Data: 2017-01-24 12:20:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Multipla to w razie potrzeby bagaznik ogromny wrecz :)

    Ale multipla to nie jest typowe auto w kraju.
    4 kola do to wielu wchodza na styk.

    >Co do odpalenia - zawsze mozna odpalić z kabli.

    I ryzykowac, ze po poludniu juz nie odpali.

    A jak odpali ... zamawiac nowe aku, czy jeszcze nie ? :-)

    J.

  • 49. Data: 2017-01-24 14:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale multipla to nie jest typowe auto w kraju.
    > 4 kola do to wielu wchodza na styk.

    Kazdemu według potrzeb!

    > I ryzykowac, ze po poludniu juz nie odpali.

    To wtedy masz juz nowy aku :)

    > A jak odpali ... zamawiac nowe aku, czy jeszcze nie ? :-)

    Jak nie wiesz to trzeba zapytać fachowca :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 50. Data: 2017-01-24 15:46:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >To wtedy masz juz nowy aku :)

    Tak szybko to kurierzy w kraju jeszcze nie dowoza :-)

    >Jak nie wiesz to trzeba zapytać fachowca :)

    A co on moze wiedziec.

    Ale to racja - podjechac do fachowca pod sklep i on na pewno fachowo
    doradzi, a ladnej zonie nawet akumulator zmieni :-)

    J.