  • Data: 2011-02-21 11:39:34
    Temat: Re: Akumulator - NiCd czy NiMh ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vq8x1gnz1cvm6g@lap...

    >Ale tu jest pytanie o PCF 8583, a jemu firma podaje max pobór na 200uA.

    Pytanie było faktycznie konkretnie o ten typ, ale między wierszami
    wyczytałem, że urządzenie jest dopiero projektowane i może lepiej zmienić
    scalak, niż dobierać 10 razy większy SuperCap.

    Ale nawet dla 8583 te 200uA to przesada przy dyskusji o podtrzymaniu, bo
    wtedy on nie jest w operating mode tylko raczej w clock-mode i zasilanie
    jest między 2 a 10uA (zależnie od napięcia).
    P.G.