eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V › Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <55461b71$0$60273$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    <55461b71$0$60273$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5547388f$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55476524$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v
    3,5V
    Date: Mon, 4 May 2015 15:17:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <5547716a$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.232.174
    X-Trace: 1430745450 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8382 83.7.232.174:55398
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681056
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    On Mon, 4 May 2015 14:25:01 +0200, "J.F."
    >> Mnie sie tam wydaje ze napiecie zalezy od obciazenia, wiec
    wyladowane
    >> ogniwo bedzie mialo np 3.5V, pod pradem 0.4C 3.3V, a pod pradem 2C
    >> juz tylko 2.5V.

    >Ale przecież nie od razu spada do 2.5 w pełni naładowanego ogniwa
    >przy podłączeniu 2C, monitorowanie jest nonstop. Jak przekroczy 3.0
    >jest cutoff ew. alarm.

    No ja tam wlasnie zakladam, ze spada do tych 2.5V, ale po wylaczeniu
    silnikow skacze do np 3.5V.

    Co nie znaczy, ze nawigacja obciazajac ogniwo niezbyt duzym pradem,
    tez moze je sobie rozladowac do 2.5V.

    Poza tym modelarze maja troche inne zachcianki a wiec i priorytety.

    >A gdy podłączy się tak duże obciążenie, które od razu zrobi spadek
    >poniżej 3V to od razu jest cutoff/alarm.

    Od razu nie, dopiero jak sie ogniwo wyladuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: