-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <55461b71$0$60273$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
<55461b71$0$60273$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
<a...@n...neostrada.pl>
<5547388f$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<55476524$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Subject: Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v
3,5V
Date: Mon, 4 May 2015 15:17:23 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 26
Message-ID: <5547716a$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.232.174
X-Trace: 1430745450 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8382 83.7.232.174:55398
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681056
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
On Mon, 4 May 2015 14:25:01 +0200, "J.F."
>> Mnie sie tam wydaje ze napiecie zalezy od obciazenia, wiec
wyladowane
>> ogniwo bedzie mialo np 3.5V, pod pradem 0.4C 3.3V, a pod pradem 2C
>> juz tylko 2.5V.
>Ale przecież nie od razu spada do 2.5 w pełni naładowanego ogniwa
>przy podłączeniu 2C, monitorowanie jest nonstop. Jak przekroczy 3.0
>jest cutoff ew. alarm.
No ja tam wlasnie zakladam, ze spada do tych 2.5V, ale po wylaczeniu
silnikow skacze do np 3.5V.
Co nie znaczy, ze nawigacja obciazajac ogniwo niezbyt duzym pradem,
tez moze je sobie rozladowac do 2.5V.
Poza tym modelarze maja troche inne zachcianki a wiec i priorytety.
>A gdy podłączy się tak duże obciążenie, które od razu zrobi spadek
>poniżej 3V to od razu jest cutoff/alarm.
Od razu nie, dopiero jak sie ogniwo wyladuje.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.15 15:25 J.F.
- 04.05.15 15:32 RoMan Mandziejewicz
- 04.05.15 16:27 Andrzej W.
- 04.05.15 16:49 Marek
- 04.05.15 16:57 J.F.
- 04.05.15 16:58 Marek
- 04.05.15 17:40 Marek
- 04.05.15 19:29 J.F.
- 05.05.15 19:48 Jakub Rakus
- 07.05.15 10:10 jedrek
- 07.05.15 10:15 jedrek
- 07.05.15 20:50 Jakub Rakus
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=