eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5VRe: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V
  • Data: 2015-05-03 16:31:49
    Temat: Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jedrek napisał(a) :
    > Zauważyłem, że w mojej nawigacji akumulator (jedno ogniwo Li-Pol 3,7V) jest
    > odcinany przy 3,5V.
    > Czy to nie jest zbyt prasadnie ochronnie za wcześnie? W związku z tym
    > krótsze działanie samego urządzenia niż pozwolić aby doiło energię z aku
    > rozładowując go do 3,0V (?).
    > Nie robiłem prób ile jeszcze można wyciągnąć mAh z takiego akumulatora w
    > przedziale 3,5V do 3,0V. A zapewne koło 1A to sobie pobiera.
    > Większość opisów do Li-Pol podaje koniec jako 3,0V i żeby nie schodzić
    > poniżej.
    > Bo jeżeli między 3,5V a 3,0V charakterystyka by miała iść ostro w dół i
    > podziała jeszcze 5 minut dłużej, to niewarta skórka za wyprawkę coś tam
    > próbować zmieniać w nawigacji aby odcinała się dopiero przy 3,0V.
    > Akumulator 2200mAh w nawigacji Navroad q1.
    >

    Uznaje się za bezpieczne napięcie końcowe 2,5V.
    Przy moim 3400mAh różnica pomiędzy 3,5V a 3,0V to aż 860mAh. Oblicz
    sobie procentowo jak wyjdzie Twój.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: