-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!feeder1.feed.
usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.net
!not-for-mail
From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
Date: Mon, 11 Oct 2021 21:26:54 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <8...@h...invalid>
References: <sh07e3$o49$1@dont-email.me>
<4...@h...invalid>
<sh50tl$v10$2@dont-email.me>
<4...@h...invalid>
<10ohdq99qd7ir$.182p4knxjxrhx$.dlg@40tude.net>
<sh83k5$hqr$1@dont-email.me> <2...@4...net>
<sh896e$s4u$1@dont-email.me>
<6139e53b$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
<shcotv$cm2$1@dont-email.me> <613a32f8$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<1xbiwkkkb6iq$.rcp4g1c4fwje.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 11 Oct 2021 21:26:54 +0000 (UTC)
Injection-Info: vps.chmurka.net; posting-account="queequeg";
posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="7030";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: tin/2.4.5-20201224 ("Glen Albyn") (Linux/4.19.57-v7+ (armv7l))
Cancel-Lock: sha1:vn2Eu3wN9lZ/zH4m1EPnRXFlfjg=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767648
[ ukryj nagłówki ]J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> Nie wiem jak w ciezarowce, ale osobowa benzynka - niech bedzie nawet
> 500A przez 2s , to jest ~0.3Ah.
> Maly diesel to potrzebuje najpierw ~40A przez powiedzmy 15s na grzanie
> swiec, czyli 600As, potem powiedzmy ze troche wiecej krecenia mrozna
> zimą, 5s, i nam wychodzi niecala 1Ah.
Taka obserwacja. Mam motocyklowy akumulator 10 Ah, w którym zostało może 6
Ah. Odpalałem nim benzynową osobówkę i odpaliła bez zająknięcia. Odpalałem
nim busa turbodiesla i się nie udało.
Teraz mam jumpstarter i osobówkę też odpala, a busa... okaże się, jak bus
nie odpali :)
> Dojezdzilem kiedys akumulator do 4Ah.
> No ale to byl ~50Ah nominalnie.
>
> I swietnie zapalal, tylko swiatel nie moglem zostawic na postoju :-)
Ja chyba wykończyłem mój w motorze (nie ten wspomniany wyżej) panelem
słonecznym z ograniczeniem na diodzie Zenera -- na tyle, że nawet po
jeździe nie chce zapalić (z jakiegoś powodu trudniej jest mu zakręcić
rozgrzanym silnikiem, zimnym robi może jeden obrót i zdycha). Mam
wrażenie, że się przeładowywał w lecie i wysechł. Jak go wymienię (teraz
nie jeżdżę, to nie mam motywacji do wymiany) to pomierzę, ile mu realnie
pojemności zostało (i R wewn.), ale zanim wymienię, to chcę zmienić
regulator ładowania z panelu (myślałem o LM317).
--
Wpada zajączek do sklepu i mówi poproszę pól kilo szynki.
Sprzedawca zważył, zapakował i dal zajączkowi.
Zajączek na to wyjmuje pistolet i strzela "pif, paf"
Sprzedawca poda zabity a zajączek na to " TO ZA PROSIACZKA!!!!!"
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.21 12:54 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=