  • Data: 2021-09-07 19:47:03
    Temat: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2021 18:22:23 +0200, heby wrote:

    > Mogę sie mylić, ale wcześniej padniesz na zawał niż ręcznie naładujesz
    > głupi telefon...

    Moze tak:
    -historia zna reczne/nozne generatory, np do radiostacji.
    podobno ciezka praca

    -historia zna tez radia na korbke. Ktora nakrecala sprezyne, ktora
    dopiero krecila pradnica.

    Telefon niby niewielkiej mocy wymaga, smartfon tez nadal niewielkiej.
    Ale przez 10 minut trudno bedzie cos naladowac, a reka odpadnie nawet
    wczesniej.

    Moze jakby ten pomysl ze sprezyna odswiezyc ... tylko ile bedzie wazyc
    sprezyna, ktora zgromadzi chocby 3W przez minute (200J).

    J.