  • 41. Data: 2012-10-03 08:22:17
    Temat: Re: Aktualizacje Androida
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-10-2012 04:49, Pszemol pisze:
    > Czytasz tylko pierwsze zdanie wypowiedzi na którą odpisujesz? Przeczytaj
    > cały tekst i postaraj się zrozumieć co tam napisałem.

    Czy ty masz na nazwisko Macierewicz?

    --
    Pozdr.

  • 42. Data: 2012-10-03 09:25:14
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:k4dj3q$jtu$1@dont-email.me:

    > Fascynujące...
    > Po pierwsze - popraw sobie polskie ogonki albo zmień czytnik.
    > Po drugie - kiedy ja stworzyłem nowy wątek tu na grupie a kiedy

    Tak, masz racje. Czytałem po kolei i jak dojechałem do twojego wątka to
    wysłałem cancela na to co napisałem. Jak widać zdążyłeś w międzyczasie
    przeczytać to i odpowiedzieć. Za szybki jesteś Pszemol;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 43. Data: 2012-10-03 11:42:16
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.09.2012 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Ludziska czekają na nie jak na sraczkę, a umówmy się - z punktu widzenia
    > użytkownika od 2.2 Froyo do 4.0 zmiany wydają się zwykle kosmetyczne
    > (jakieś poprawki, drobne dodatki i usprawnienia). O co właściwie chodzi
    > z tym napięciem na najnowsze wersje?

    A nie, nie, nie. Między 2.2 a 2.3.7 zmiany są bardzo znaczące. Zwykła
    edycja tekstu bardzo się poprawiła, wygodniejsze ustawienia, lepsze menu
    powiadomień, itd. Z 2.3.7 na 4 to najbardziej zauważam, znacznie
    wygodniejszą obsługę dyktowania dłuższych tekstów, chrome i lepszy
    "task manager", nowe lepsze ustawienia. Nowe wersje apek od google też
    nie zawsze wychodzą na stare wersje. To w 4.1 poza Google Now, nie
    zauważyłem jak na razie jakichś cudów.

    Fakt że jak się patrzy przez nakładkę producenta, to ogólnie niewiele
    widać. Zupełnie co innego z AOSP czy CM.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 44. Data: 2012-10-03 14:11:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Czy ty masz na nazwisko Macierewicz?

    Czyli już doczytałeś i rozumiesz bezsens swojego poprzedniego pytania?
    Zawsze idziesz w abstrakcyjne dowcipy jak ktoś Ci wykaże błąd rozumowania?

  • 45. Data: 2012-10-03 20:28:23
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 3 Oct 2012 09:42:16 +0000 (UTC), kakmar wrote:
> [...]
    > dyktowania dłuższych tekstów, chrome i lepszy "task manager", nowe
    > lepsze ustawienia. Nowe wersje apek od google też nie zawsze wychodzą

    Z tego co widze, w 4.0 SIPy zaczely dzialac rowniez po 3G (a nie tylko po
    wifi jak w 2.3). Jakis plus to jest, jesli ktos uzywa VoIP.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns