  • 41. Data: 2017-02-05 23:48:59
    Temat: Re: Akcja Strzalka. To nie to samo.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 22:00, z pisze:

    > I po co ten obowiązek skoro wystarczyłoby ustąpienie pierwszeństwa?
    Ta strzałka ma chronić z założenia pieszego, który wyjdzie zza auta
    stojącego na pasie obok.

    Robert

  • 42. Data: 2017-02-05 23:54:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ta strzałka
    Doprecyzuję. Strzałka i wymagany przed nią STOP.

    Robert

  • 43. Data: 2017-02-06 00:21:55
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-05 o 21:42, Poldek pisze:

    > Chyba niewiele znasz skrzyżowań.

    Wygląda na to że więcej niż ty.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2017-02-06 02:10:28
    Temat: Re: Akcja Strzalka. lubią czekać.
    Od: "Geneko" <b...@l...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > To może się nie odzywaj bo wiemy jaki on jest.
    >
    > Wiemy że jest głupi

    Jest głupi dla tych co lubią czekać przed czerwonym.
    Ja wolę zatrzymać się przed czerwonym na chwilę
    i ruszyć skręcając w prawo.

  • 45. Data: 2017-02-06 02:14:23
    Od: "Geneko" <b...@l...pl>

    Użytkownik "Jarek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego dobrze? (nawet bardzo dobrze)
    > Zatrzymywanie się na niejednokrotnie pustej drodze jest dobre?
    > Po co w takiej sytuacji się zatrzymywać?

    Bo masz czerwone światło.

  • 46. Data: 2017-02-06 02:18:26
    Od: "Geneko" <b...@l...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> [...]

    >>> http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najlepsze-akcje/pra
    wie-ka%c5%bcdy-kierowca-ignoruje-ten-przepis-a-cz%c4
    %99%c5%9b%c4%87-nawet-go-nie-zna-posypi%c4%85-si%c4%
    99-mandaty/ar-AAmC8tt

    > nie
    >
    > kolejny glupi przepis

    To jest głupi przepis dla tych co lubią czekać na zielone światło
    zamiast jechać w prawo po chwilowym zatrzymaniu.

  • 47. Data: 2017-02-06 02:21:09
    Temat: Re: Akcja Strzalka. zatrzymać się.
    Od: "Geneko" <b...@l...pl>

    > I po co ten obowiązek skoro wystarczyłoby ustąpienie pierwszeństwa?
    >
    > Logika się kłania.

    To twoja logika.
    Inżynierowie ruchu i ustawodawca uznał, ze w tym miejscu
    ustąpienie pierwszeństwa to za mało, jeszcze należy się zatrzymać,
    bo tak będzie bezpieczniej.

  • 48. Data: 2017-02-06 02:52:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A po chuj na czas pita wysylac? Przeciez nic sie nie stanie jak go us dostanie
    tydzien pozniej.

  • 49. Data: 2017-02-06 07:53:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2017 16:04:28 +0100, Poldek napisał(a):

    > Szanowni Państwo, nie wprowadzajmy dezinformacji na poważnej grupie.
    > Tzw. "zielona strzałka" to jest CZERWONE światło i należy się
    > bezwzględnie zatrzymać. To duże CZERWONE światło - proszę się uważnie
    > przyjrzeć. Tak, ono tam zawsze jest.

    Z tym ze widzac duze czerwone nalezy sie zatrzymac i stac poki sie nie
    zapali zielone ...

    J.

  • 50. Data: 2017-02-06 08:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A po chuj na czas pita wysylac? Przeciez nic sie nie stanie jak go us
    > dostanie tydzien pozniej.

    Dokładnie masz racje.
    Ale urzednicy, zeby im nie utrudniac pracy wyznaczyli na te okolicznosc
    kare w okreslnej wysokości.
    Wiec nie dostosowanie sie bedzie z marszu skutkowało tą karą.
    Reasumujac - IMO to nie jest dobre porównanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo