-
41. Data: 2010-07-12 10:20:28
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c3a3d8f$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
>A r t i e wrote:
>
>> -7.5 do setki mi starczy to bdb osiągi, ten V6 ma tylko o 0.7sek lepiej
>
> Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;)
Tak wogóle najlepiej bym kupił S gdyby nie cena (choć wygląd też dla mnie przesadnie
bezpłciowy), bo najwyższy komfort tj wyciszenie
(np. silnika WCALE nie słychać) i tłumienie nierówności. W/g tabelek klasa E/E coupe
350CGI ma o ok. 3dB więcej przy każdej
prędkości, a polskie gazetki ostatnio wszystkie testowały tylko 350CGI i diesle a nie
testowały tego 250CGI-będę musiał poszukać
takiego do jazd testowych żeby sprawdzić wyciszenie i zawieszenie..
-
42. Data: 2010-07-12 10:25:56
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> Dlatego pytam dlaczego nie ma go w C1, C2, Xsarze itp?
Bo go w najtańszych modelach nie było. Przy czym taniość Citroena wyglądała
trochę inaczej niż taniość Mercedesa.
Citroen montował hydro w takich samochodach o jakich wspomniałem, czyli BX i
Xantia czyli w samochodach popularnych. I można było.
Czemu przestał w C5 i C4? Nie wiem, żałuję.
C
-
43. Data: 2010-07-12 10:47:38
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: DoQ <p...@g...com>
CeSaR pisze:
> Bo go w najtańszych modelach nie było. Przy czym taniość Citroena wyglądała
No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.
Pozdrawiam
Pawel
-
44. Data: 2010-07-12 10:53:17
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.
Ze względu na umiejętność "odpowiedniego" cięcia cytatów?
:-)
OK.
PJ
-
45. Data: 2010-07-12 11:20:13
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: DoQ <p...@g...com>
CeSaR pisze:
>> No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.
> Ze względu na umiejętność "odpowiedniego" cięcia cytatów?
> :-)
> OK.
Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac
airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach.
Poza tym BX = Xantia = C5, wiec nie jest to najtanszy model marki.
Pozdrawiam
Pawel
-
46. Data: 2010-07-12 11:33:27
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac
> airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach.
> Poza tym BX = Xantia = C5, wiec nie jest to najtanszy model marki.
To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o
najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby miał komplet kół,
kierownicę, jakiś hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej
E-klasy można wymagać nieco więcej więc ten airmatic czy jak się tam ten
wynalazek nazywa - mógłby być.
C
-
47. Data: 2010-07-12 11:57:04
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: DoQ <p...@g...com>
CeSaR pisze:
> To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
> mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o
> najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby miał komplet kół,
> kierownicę, jakiś hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej
> E-klasy można wymagać nieco więcej więc ten airmatic czy jak się tam ten
> wynalazek nazywa - mógłby być.
Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz
silnika 1,8.
Pozdrawiam
Pawel
-
48. Data: 2010-07-12 12:21:02
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz
> silnika 1,8.
Pewnie tak. Tylko że kiedyś silnik 1.8 to było raptem ze 100KM a teraz
niekoniecznie. Równie dobrze można założyć, że MB 124 2.0D nie powinien
istnieć bo z tym motorem to było koryto na kołach a nie samochód :-)
Silnik z hydro sie nie gryzie. Xantia miała 1.6 i hydro było. Nie było
Xantii ani BX-a (nawet 1.4i) bez tego zawieszenia. A to nie były samochody z
najwyższej półki. Może raptem średniej.
W E-klasie to hydro niby ma być synonimem luksusu skoro w "biednych"
wersjach nie ma go nawet za dopłatą?
C
-
49. Data: 2010-07-12 13:41:40
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl>
Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:i1ep2h$df1$1@mx1.internetia.pl...
> CeSaR pisze:
>
>> To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o
>> E-klasie czyli nie o najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby
miał komplet kół, kierownicę, jakiś hamulec i
>> niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej E-klasy można wymagać nieco więcej
więc ten airmatic czy jak się tam ten wynalazek
>> nazywa - mógłby być.
>
> Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz silnika
1,8.
Dla tych którzy kupują auto nie dla np. pochwalenia się to silnika najlepiej jak
wogóle nie słychać i nie wazne V4 czy 6 czy 8.
Ważna jest moc i przebieg momentu a te wyciągane w jednostce pojemności stale rosną,
widać że np. w obecnej klasy C można wziąć 2
silniki 204-konne:
V4 1.8 - daje 7.4 do setki
i V.6 - 8.4 do setki !!!!
Ja wybiorę V4 1.8 niż V6, a co ciekawe ten V6 jest droższy..
-
50. Data: 2010-07-13 00:36:51
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: DoQ <p...@g...com>
> Dla tych którzy kupują auto nie dla np. pochwalenia się to silnika
> najlepiej jak wogóle nie słychać i nie wazne V4 czy 6 czy 8. Ważna jest
> moc i przebieg momentu a te wyciągane w jednostce pojemności stale
> rosną, widać że np. w obecnej klasy C można wziąć 2 silniki 204-konne:
> V4 1.8 - daje 7.4 do setki
> i V.6 - 8.4 do setki !!!!
> Ja wybiorę V4 1.8 niż V6, a co ciekawe ten V6 jest droższy..
Tzn. twierdzisz ze lepiej sie chwalic przyspieszeniem od swiatel do
swiatel niz brzmieniem i kultura pracy?
ATSD nie wiedzialem ze mercedes robi widlaste 4 cylindrowki.
Pozdrawiam
Pawel