eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 57

  • 41. Data: 2010-07-12 10:20:28
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c3a3d8f$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
    >A r t i e wrote:
    >
    >> -7.5 do setki mi starczy to bdb osiągi, ten V6 ma tylko o 0.7sek lepiej
    >
    > Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;)

    Tak wogóle najlepiej bym kupił S gdyby nie cena (choć wygląd też dla mnie przesadnie
    bezpłciowy), bo najwyższy komfort tj wyciszenie
    (np. silnika WCALE nie słychać) i tłumienie nierówności. W/g tabelek klasa E/E coupe
    350CGI ma o ok. 3dB więcej przy każdej
    prędkości, a polskie gazetki ostatnio wszystkie testowały tylko 350CGI i diesle a nie
    testowały tego 250CGI-będę musiał poszukać
    takiego do jazd testowych żeby sprawdzić wyciszenie i zawieszenie..


  • 42. Data: 2010-07-12 10:25:56
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dlatego pytam dlaczego nie ma go w C1, C2, Xsarze itp?

    Bo go w najtańszych modelach nie było. Przy czym taniość Citroena wyglądała
    trochę inaczej niż taniość Mercedesa.
    Citroen montował hydro w takich samochodach o jakich wspomniałem, czyli BX i
    Xantia czyli w samochodach popularnych. I można było.
    Czemu przestał w C5 i C4? Nie wiem, żałuję.

    C



  • 43. Data: 2010-07-12 10:47:38
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CeSaR pisze:

    > Bo go w najtańszych modelach nie było. Przy czym taniość Citroena wyglądała

    No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 44. Data: 2010-07-12 10:53:17
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.

    Ze względu na umiejętność "odpowiedniego" cięcia cytatów?
    :-)
    OK.

    PJ



  • 45. Data: 2010-07-12 11:20:13
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CeSaR pisze:
    >> No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.
    > Ze względu na umiejętność "odpowiedniego" cięcia cytatów?
    > :-)
    > OK.

    Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac
    airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach.
    Poza tym BX = Xantia = C5, wiec nie jest to najtanszy model marki.


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 46. Data: 2010-07-12 11:33:27
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac
    > airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach.
    > Poza tym BX = Xantia = C5, wiec nie jest to najtanszy model marki.

    To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
    mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o
    najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby miał komplet kół,
    kierownicę, jakiś hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej
    E-klasy można wymagać nieco więcej więc ten airmatic czy jak się tam ten
    wynalazek nazywa - mógłby być.

    C



  • 47. Data: 2010-07-12 11:57:04
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CeSaR pisze:

    > To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
    > mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o
    > najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby miał komplet kół,
    > kierownicę, jakiś hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej
    > E-klasy można wymagać nieco więcej więc ten airmatic czy jak się tam ten
    > wynalazek nazywa - mógłby być.

    Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz
    silnika 1,8.


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 48. Data: 2010-07-12 12:21:02
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz
    > silnika 1,8.

    Pewnie tak. Tylko że kiedyś silnik 1.8 to było raptem ze 100KM a teraz
    niekoniecznie. Równie dobrze można założyć, że MB 124 2.0D nie powinien
    istnieć bo z tym motorem to było koryto na kołach a nie samochód :-)
    Silnik z hydro sie nie gryzie. Xantia miała 1.6 i hydro było. Nie było
    Xantii ani BX-a (nawet 1.4i) bez tego zawieszenia. A to nie były samochody z
    najwyższej półki. Może raptem średniej.
    W E-klasie to hydro niby ma być synonimem luksusu skoro w "biednych"
    wersjach nie ma go nawet za dopłatą?

    C



  • 49. Data: 2010-07-12 13:41:40
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i1ep2h$df1$1@mx1.internetia.pl...
    > CeSaR pisze:
    >
    >> To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
    mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o
    >> E-klasie czyli nie o najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby
    miał komplet kół, kierownicę, jakiś hamulec i
    >> niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej E-klasy można wymagać nieco więcej
    więc ten airmatic czy jak się tam ten wynalazek
    >> nazywa - mógłby być.
    >
    > Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz silnika
    1,8.

    Dla tych którzy kupują auto nie dla np. pochwalenia się to silnika najlepiej jak
    wogóle nie słychać i nie wazne V4 czy 6 czy 8.
    Ważna jest moc i przebieg momentu a te wyciągane w jednostce pojemności stale rosną,
    widać że np. w obecnej klasy C można wziąć 2
    silniki 204-konne:

    V4 1.8 - daje 7.4 do setki
    i V.6 - 8.4 do setki !!!!

    Ja wybiorę V4 1.8 niż V6, a co ciekawe ten V6 jest droższy..


  • 50. Data: 2010-07-13 00:36:51
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: DoQ <p...@g...com>


    > Dla tych którzy kupują auto nie dla np. pochwalenia się to silnika
    > najlepiej jak wogóle nie słychać i nie wazne V4 czy 6 czy 8. Ważna jest
    > moc i przebieg momentu a te wyciągane w jednostce pojemności stale
    > rosną, widać że np. w obecnej klasy C można wziąć 2 silniki 204-konne:
    > V4 1.8 - daje 7.4 do setki
    > i V.6 - 8.4 do setki !!!!
    > Ja wybiorę V4 1.8 niż V6, a co ciekawe ten V6 jest droższy..

    Tzn. twierdzisz ze lepiej sie chwalic przyspieszeniem od swiatel do
    swiatel niz brzmieniem i kultura pracy?
    ATSD nie wiedzialem ze mercedes robi widlaste 4 cylindrowki.


    Pozdrawiam
    Pawel

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: