-
31. Data: 2010-07-11 11:35:54
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl>
Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:pq2j36t49aljbm9d7eqas8p4s4hrmqrrg5@4ax.com...
> Moze stoja za tym jakies wzgledy techniczne, a moze tylko taka
> stragetia marketingowa. Marketingu ich uczyc nie mozemy, bo zarabiaja
> wiecej od nas :-)
Moim zdaniem w tym przypadku to (zlosliwa) marketingowa, bo nie mozna dac za 180kzl
auta o komforcie prawie takiem jak flagowy S.
Kazdy producent tak robi zeby jego wlasne produkty nie spychaly jeden drugiego.
-
32. Data: 2010-07-11 11:45:50
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On 11 Jul 2010 01:26:51 GMT, to wrote:
>A r t i e wrote:
>> No ale w kompie sobie mogę konfigurować na tyle na ile ogranicza sprzęt.
>> Np jak potrzebuje to mogę dać słaby proc i 16GB RAM i 2x3TB HD. Albo
>> mocny proc i twardziel tylko 256GB ale za to szybsze SSD, w zależności
>> od potrzeb.
Moze sie okazac ze plyta z duza iloscia ram obsluguje juz tylko proce
z rodziny "mocnych", a plyta pod mocne proce wymaga dwoch modulow
pamieci w najnowszej wersji, a te moduly dostepne juz tylko 1G minimum
..
>Chyba jak sobie kupisz części na Allegro. Ew. tylko w niektórych
>(tańszych) firmach. Jakiś czas temu szukałem laptopa z dużą matrycą i
>wysoką rozdzielczością, ale kompletnie nie zależało mi na dużej mocy
>obliczeniowej czy wydajności 3D. Takie modele praktycznie nie istniały.
>Albo chcieli, żebym dopłacił drugie tyle za rzeczy, których nie
>potrzebuje albo laptop miał beznadziejną matrycę. W końcu znalazłem, ale
>nie było łatwo.
troche dlatego ze laptop, troche dlatego ze duza firma.
Laptopa nie poskladasz tak z klockow jak blaszaka, a duze firmy tez
unikaja skladania i robia gotowe "modele".
Do tego doszlo ze jak chcialem kupic toshibe z windows XP
professional, to sie okazalo ze musze w ogole na co innego patrzec,
bo "windows jest u nas preinstalowany, professional jest dostepny na
laptopy klasy business, a pan by chcial laptopa klasy domowej".
A tam tylko XP Home do wyboru.
J.
-
33. Data: 2010-07-11 11:57:33
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 11 Jul 2010 11:31:23 +0200, A r t i e wrote:
>Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
>> Generalnie
>> personalizacja kosztuje i to sporo w każdej branży, a wątpię, żeby tabuny
>> klientów były zainteresowane dość podstawową wersją + airmatic.
>
>No i chyba o to tu chodzi, że to komplikowałoby linię produkcyjną że E250CGI +
airmatic...
Watpie czy maja tam jakas linie produkcyjna na "E250CGI".
Raczej w ogole na "E", i wstawiaja to co trzeba.
Oczywiscie nie mozna klientowi pozwolic na zbyt wiele, bo pozniej
zajoba na produkcji mozna dostac - choc najwyrazniej sobie z tym
dobrze radza, widac komputery juz to opanowaly.
Mysle ze z tym Airmatic'iem nie bylo by problemow .. ale coz - widac
marketing nie przewiduje, i dodatkowo nie bierze pod uwage niuansow
polskiego rynku, bo i po co :-)
J.
-
34. Data: 2010-07-11 13:17:50
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:145j36l60uuiimi2rsptudbcf103li8htd@4ax.com...
> Oczywiscie nie mozna klientowi pozwolic na zbyt wiele, bo pozniej
> zajoba na produkcji mozna dostac - choc najwyrazniej sobie z tym
> dobrze radza, widac komputery juz to opanowaly.
> Mysle ze z tym Airmatic'iem nie bylo by problemow .. ale coz - widac
> marketing nie przewiduje
Po prostu nie można dać klientowi tego co ja chcę-czyli komfortu zbliżonego do klasy
S za dokładnie pół ceny.. Tylko żebym nie kupił
Audi A6 z air.
-
35. Data: 2010-07-11 23:35:43
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: to <t...@a...xyz>
A r t i e wrote:
> W laptopach racja ciężko, w stacjonarnych dało się robić co się chce.
> Ale są wyjątki np. Dell latitude E6510 da się poskładać z procem i3 +
> SSD + Full HD, wogóle ten kom się da konfigurować tak swobodnie jak
> auta.
No właśnie na Dellu się skończyło. Inne firmy przy matrycy 17" 1920x1200
zmuszały do płacenia za mnóstwo zupełnie niepotrzebnych mi dodatków.
Racjonalnego powodu ku temu tez nie ma, bo spokojnie można ten sam laptop
zestawić z matrycami o różnej rozdzielczości, tak jak to zresztą robi
(albo robił, nie wiem jak teraz) Dell. W sumie jest to trochę
niezrozumiałe, bo rozdzielczość matrycy to sprawa bardzo indywidualna,
wiele osób tego zupełnie nie potrzebuje, bo ma po prostu zbyt słaby wzrok.
> No i chyba o to tu chodzi, że to komplikowałoby linię produkcyjną że
> E250CGI + airmatic...
>
> Ale ten E250CGI to nowoczesne 204KM z kompresorem z dobrym przebiegiem
> momentu, daje 0-100 w 7.5sekundy to może się mylę ale to nie jest "auto
> dla dziadka" czy "dla biedniejszych" ?..
W hierarchii Mercedesa może jest. Po za tym to chyba 4 cylindry, a przy 4
cylindrach trudno mówić o prestiżu. ;-)
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
36. Data: 2010-07-11 23:54:23
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: to <t...@a...xyz>
A r t i e wrote:
> -7.5 do setki mi starczy to bdb osiągi, ten V6 ma tylko o 0.7sek lepiej
Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;)
> -świadomość że tę cene podwyższa nie producent tylko idzie to na akcyze
> +15% z której w pl głównie się płaci przywileje
> emerytalno-rentowo-rolnicznie-becikowe a nie rozwój
Tu zgoda, ale to przecież nie jest wina Mercedesa i nie do niego te
pieniądze trafiają. Jaka by była różnica gdyby nie te dodatkowe 15%?
> -większe zużycie
> paliwa
A to jest jakaś większa różnica przy tej cenie auta?
> A za 65kzł to kupię wyższęj klasy sprzęt stereo.
Dokładanie do fabrycznego audio to dopiero wyrzucanie pieniędzy...
Wszystko kosztuje zwykle kilka razy tyle, co normalnie na rynku i jest
przy tym dość niechlujnie zmontowane (mówię ogólnie, nie konkretnie o
Mercedesie, możliwe, że tam w grę wchodzi tylko ta pierwsza kwestia ;)
> No ale możemy sobie tu gadać a i tak nie da się zmusić producenta co ma
> sprzedawać. Prezes MB obiecał niedawno że w 250CGI będzie skrzynia
> 7-demka, może doda też ten airmatic kiedyś... Z kolei dla odmiany tylko
> w tych najtańszych E200 będzie start-stop.
A po co w lepszych do paskudztwo?
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
37. Data: 2010-07-12 09:23:27
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych?
Tia... Szczególnie jak było montowane w BX i Xantii - typowe samochody dla
krezusów.
C
-
38. Data: 2010-07-12 10:08:18
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: DoQ <p...@g...com>
CeSaR pisze:
>> A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych?
>
> Tia... Szczególnie jak było montowane w BX i Xantii - typowe samochody dla
> krezusów.
Dlatego pytam dlaczego nie ma go w C1, C2, Xsarze itp?
Pozdrawiam
Pawel
-
39. Data: 2010-07-12 10:11:08
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c3a3d8f$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
> Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;)
Dla mnie ideałem jest wogóle brak brzmienia silnika - tak jak w klasie S.
>> A za 65kzł to kupię wyższęj klasy sprzęt stereo.
>
> Dokładanie do fabrycznego audio to dopiero wyrzucanie pieniędzy...
> Wszystko kosztuje zwykle kilka razy tyle, co normalnie na rynku i jest
> przy tym dość niechlujnie zmontowane (mówię ogólnie, nie konkretnie o
> Mercedesie, możliwe, że tam w grę wchodzi tylko ta pierwsza kwestia ;)
Ale stereo do domu :)
-
40. Data: 2010-07-12 10:12:42
Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl>
Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
news:i1efrn$f1r$1@news.onet.pl...
>> A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych?
>
> Tia... Szczególnie jak było montowane w BX i Xantii - typowe samochody dla
krezusów.
No ale w MB klasy S jednak jest - czyli nie jest to takie do (..)...