    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <i1c31c$efh$1@inews.gazeta.pl>
    Date: 11 Jul 2010 21:35:43 GMT

    A r t i e wrote:

    > W laptopach racja ciężko, w stacjonarnych dało się robić co się chce.
    > Ale są wyjątki np. Dell latitude E6510 da się poskładać z procem i3 +
    > SSD + Full HD, wogóle ten kom się da konfigurować tak swobodnie jak
    > auta.

    No właśnie na Dellu się skończyło. Inne firmy przy matrycy 17" 1920x1200
    zmuszały do płacenia za mnóstwo zupełnie niepotrzebnych mi dodatków.
    Racjonalnego powodu ku temu tez nie ma, bo spokojnie można ten sam laptop
    zestawić z matrycami o różnej rozdzielczości, tak jak to zresztą robi
    (albo robił, nie wiem jak teraz) Dell. W sumie jest to trochę
    niezrozumiałe, bo rozdzielczość matrycy to sprawa bardzo indywidualna,
    wiele osób tego zupełnie nie potrzebuje, bo ma po prostu zbyt słaby wzrok.

    > No i chyba o to tu chodzi, że to komplikowałoby linię produkcyjną że
    > E250CGI + airmatic...
    >
    > Ale ten E250CGI to nowoczesne 204KM z kompresorem z dobrym przebiegiem
    > momentu, daje 0-100 w 7.5sekundy to może się mylę ale to nie jest "auto
    > dla dziadka" czy "dla biedniejszych" ?..

    W hierarchii Mercedesa może jest. Po za tym to chyba 4 cylindry, a przy 4
    cylindrach trudno mówić o prestiżu. ;-)