  • Data: 2010-07-12 10:20:28
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c3a3d8f$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;)

    Tak wogóle najlepiej bym kupił S gdyby nie cena (choć wygląd też dla mnie przesadnie
    bezpłciowy), bo najwyższy komfort tj wyciszenie
    (np. silnika WCALE nie słychać) i tłumienie nierówności. W/g tabelek klasa E/E coupe
    350CGI ma o ok. 3dB więcej przy każdej
    prędkości, a polskie gazetki ostatnio wszystkie testowały tylko 350CGI i diesle a nie
    testowały tego 250CGI-będę musiał poszukać
    takiego do jazd testowych żeby sprawdzić wyciszenie i zawieszenie..