eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAirmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? › Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
  • Data: 2010-07-12 13:41:40
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i1ep2h$df1$1@mx1.internetia.pl...
    > CeSaR pisze:
    >
    >> To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
    mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o
    >> E-klasie czyli nie o najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby
    miał komplet kół, kierownicę, jakiś hamulec i
    >> niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej E-klasy można wymagać nieco więcej
    więc ten airmatic czy jak się tam ten wynalazek
    >> nazywa - mógłby być.
    >
    > Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz silnika
    1,8.

    Dla tych którzy kupują auto nie dla np. pochwalenia się to silnika najlepiej jak
    wogóle nie słychać i nie wazne V4 czy 6 czy 8.
    Ważna jest moc i przebieg momentu a te wyciągane w jednostce pojemności stale rosną,
    widać że np. w obecnej klasy C można wziąć 2
    silniki 204-konne:

    V4 1.8 - daje 7.4 do setki
    i V.6 - 8.4 do setki !!!!

    Ja wybiorę V4 1.8 niż V6, a co ciekawe ten V6 jest droższy..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: