  • Data: 2010-07-12 11:33:27
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac
    > airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach.
    > Poza tym BX = Xantia = C5, wiec nie jest to najtanszy model marki.

    To co wyciąłeś z mojego posta: taniość citroena wygląda inaczej niż taniość
    mercedesa. A przypominam, że wątkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o
    najtańszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga się żeby miał komplet kół,
    kierownicę, jakiś hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej
    E-klasy można wymagać nieco więcej więc ten airmatic czy jak się tam ten
    wynalazek nazywa - mógłby być.