  • 91. Data: 2020-09-01 10:39:18
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/08/2020 08:32, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > --Kierowca miniwana powiedział, że ma nagranie, a ja miałem ze
    > sobą laptopa, więc razem z Policjantami obejrzeliśmy nagranie. Na
    > nagrani widać, jak podjeżdża mi pod zderzak i słychać gniewne komentarze
    > wymieniane między kierującym, a pasażerką (żoną), jakim to patałachem
    > jestem (słowa były dosadniejsze) a następnie żona zachęca kierującego,
    > żeby mnie ukarał za styl jazdy. I to też on czyni już po chwili.
    >
    > znaczy sam sie podlozyl wlasnym nagraniem ? w tej sytuacji policja powinna
    zatrzymac uprawnienia i skierowac kierowce na badania psychiatryczne :-)

    > PS oczywiscie zrobiles kopie ? zamaz tablice i dawaj online :-)

    Dokladnie tak by sie to skonczylo w kazdym cywilizowanym kraju na zachod
    od Odry. Malo tego 24h by spedzil w areszcie.

  • 92. Data: 2020-09-01 13:01:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/08/2020 13:31, ąćęłńóśźż wrote:
    > W sumie to ciekawe, czy Kawalino na czteropasmówce wyprzedza na
    > trzeciego i natychmiast zjeżdża na prawy skrajny pas.

    Tak, ale stopniowo. Po drodze na skrajny prawy na kazdym kolejnym pasie
    testuje hamulce wczesniej wyprzedzonemu odzyskujac w ten sposob cenne
    megawaty, ktore sie moga pozniej przydac do klimatyzacji jednoczesnie
    dajac nauczke tepym chujom jadacym nie swoim pasem.

  • 93. Data: 2020-09-01 13:07:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 31/08/2020 11:31, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > -- Dzban blokujący lewy pas płaci za nieuprawnioną jazdę lewym pasem, a
    > furiat który nie wycyrklował odległości przy zmianie pasa, za
    > nieprawidłową zmianę pasa i spowodowanie kolizji.
    >
    > tylko ze furiat nadaje sie do leczenia, w Niemczech policjant od reki zabralby mu
    prawko i najprawdopodobniej skierowal na MPU

    > GEFÄHRDUNG IM VERKEHR: DICHTES AUFFAHREN MIT LICHTHUPE
    >
    > Dichtes Auffahren mit Lichthupe ist als Nötigung einzuordnen und kann zu einer
    Gefährdung im Straßenverkehr führen. Wer jemanden im Straßenverkehr zu einer
    Handlung, Duldung oder Unterlassung droht, riskiert nicht nur die Entziehung der
    Fahrerlaubnis, drei Punkte und ein Fahrverbot (ein bis drei Monate), je nach Vorfall
    muss der Drängler auch mit einer Freiheitsstrafe von bis zu drei Jahren oder einer
    Geldstrafe rechnen.

    > czyli tzw poganiacze nie trzymajacy odstepu i uzywajacy dlugich oprocz pozbawienia
    uprawnien musza sie liczyc z pozbawieniem wolnosci na okres 1-3 lat

    > w Bolandzie zas Prawi i Sprawiedliwi zwani tez Partia Wariatow Drogowych toleruja
    zas takie wyczyny bo jak tu zamykac wlasnych kierowcow BOR/SOP ?
    > kto zawiezie prezydenta na narty czy chytra babe do Radomia ?

    W UK wskoczylby najpierw na 24h do aresztu. Pozniej utrata prawka na
    kilka lat i zwyzka w ubezpieczalni. Z takimi papierami nie moglby juz
    wykonywac kilku zawodow. Do tego policja w UK robi zasadzki na takich
    pacjentow pod ich domami bo na 100% taki pacjent wsiadzie ponownie za
    kolko w czasie zakazu i po ktoryms razie mozna go permanentnie zamknac.

  • 94. Data: 2020-09-01 13:11:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-09-2020 o 13:01, K pisze:

> [...]
    > megawaty, ktore sie moga pozniej przydac do klimatyzacji jednoczesnie
    > dajac nauczke tepym chujom jadacym nie swoim pasem.

    PLONK WARNING !!!

  • 95. Data: 2020-09-01 13:49:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 12:11, Cavallino wrote:

    > PLONK WARNING !!!

    Oj juz nie badz taki brutalny dla mnie ;) Troche dystansu do siebie
    samego, troche wiecej poczucia humoru.

  • 96. Data: 2020-09-01 13:53:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-09-2020 o 13:49, K pisze:

    > Oj juz nie badz taki brutalny dla mnie ;) Troche dystansu do siebie
    > samego,

    Tylko co to ma wspólnego z Twoim żałosnym hejtem?
    Przecież chodzi tylko o Twoją upierdliwość, sam hejt mam gdzieś, tylko
    że nudzisz strasznie w co drugim poście.

    Oj musi Cię ta zawiść boleć, oj musi.....

    Ale mógłbyś znaleźć inne miejsce do leczenia swoich kompleksów, zamiast
    tutaj śmiecić.

  • 97. Data: 2020-09-01 13:58:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 12:53, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Oj musi Cię ta zawiść boleć, oj musi.....
    >
    > Ale mógłbyś znaleźć inne miejsce do leczenia swoich kompleksów, zamiast

    Moge Ci zarzucic dokladnie to samo ale zostawmy juz to :D

  • 98. Data: 2020-09-01 17:04:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jechałem tak kiedyś za dużym czarnym merolem (500 czy 600), po kilkunastu kilometrach
    zaczął się denerwować, i wyraźnie chciał mnie
    przepuścić, po następnych kilku zahamował i wjechał do lasu żebym sobie wreszcie
    poszedł ;-)
    Może kiełbasę miał w bagażniku??

    -----
    > W ten sposób czarne Audi służyło mi za przepychacza i tak sobie lecieliśmy przez
    Polskę

  • 99. Data: 2020-09-01 17:07:38
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-01 00:59, Poldek wrote:

    > Tak właśnie argumentował kierujący miniwanem do Policjantów - że jazda
    > na tempomacie w mieście nie powinna mieć miejsca i to ja powinienem
    > zostać ukarany.

    Bo powinienes - za blokowanie lewego pasa. Zreszta o czym tu mowic - po
    prostu jezdzisz zle i powodujesz wokol siebie problemy. Przemysl czy aby
    wszystko z twoja jazda w porzadku.
    Jazda na zasadzie "wloskiego strajku" - nie jest dobra - a taka dewize
    zdajesz sie stosowac. Pomijajac, ze blokowales lewy pas co ewidentnie
    bylo wbrew przepisom.

    --
    mk4

  • 100. Data: 2020-09-01 17:18:06
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:

    > Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie
    > pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie potrzebuję
    > takich urozmaiceń.

    No to kulaj sie prawym pasem i nie przeszkadzaj innym. Tak jak przepisy
    mowia. Nikt nie kaze ci szalec ani sie scigac przeciez.
    A dobry kierowca to nie taki, ktory w malpi sposob stosuje sie zawsze do
    przepisow tylko taki, ktory sie dostosowuje do sytuacji.

    Zreszta ta sytuacja taka byla. Miales goscia przez jakis czas na z tylu
    i ewidentnie chce pojechac szybciej - no to przyspiesz troche, zeby
    znalezc miejsce na prawym i zjechac. Albo zwolnij zeby zjechac. Zrob cos
    aby ta sytuacje rozwiazac. W ramach rozsadku. A tutaj przyspieszenie na
    chwile o 10km/h i zjechanie byloby zdecydowanie w ramach rozsadku.

    A nie bedziesz kulal sie przez 3km z predkoscia wieksza o 1km/h od
    pojazdu na prawym pasie. No i jednczesnie utyskiwal, ze przeciez
    wyprzedzasz i ze nie ma gdzie zjechac.

    Nie ma bo sam do tego doprowadzasz, zeby nie bylo. Chyba to dosc jasno
    widoczne, ze sam tworzysz swoje problemy i w sumie - jak sie okazalo
    doprowadzasz do sytuacji niebezpiecznych. Bo pewnie gdybys zamiast kulac
    na tempomace na chwile przyspieszyl i zjechal to zadnego incydentu by
    nie bylo. Zatem jestes wspoltworca calej sytuacji. Warto sie nad tym
    jednak zastanowic.

    --
    mk4