  • 81. Data: 2020-08-31 23:49:01
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jazda na tempomacie w miescie nie powinna miec miejsca.

    > Nie rozumiem motywacji takich zachowan. Jakas chec wkurzenia innych?

    no nie wiem...może jazda zgodnie z przepisami? Nie każdy celuje w 20pkt
    na koniec roku.

  • 82. Data: 2020-08-31 23:49:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-08-31 o 12:04, Poldek pisze:

    > Jechałem
    > tak, gdyż tam są co chwilę a to wyjazd z budowy, a to wyjazd z posesji,
    > zatoka przystankowa, na której stoi autobus i zaraz ruszy, a to
    > wyprzedzam kogoś, kto jedzie jeszcze wolniej, a to mnie wyprzedza prawym
    > ktoś, kto jeszcze bardziej przekracza dopuszczalną niż ja - tzw.
    > slalomiarz.
    K....mać!
    Wyobraź sobie, że w mieście jest również sporo jezdni, mających po
    jednym pasie ruchu w obu kierunkach. To co wtedy zrobisz? Bo przecież
    ciągle zatoki autobusowe, wyjazdy z posesji...
    Takim "anglikom" powinni walić mandaty bezwarunkowo.

    --
    - Akarm

  • 83. Data: 2020-08-31 23:55:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-08-31 o 15:37, Poldek pisze:

    > Próbowałem tak jeździć, teoretycznie było pięknie, a w realu okazywało
    > się, że 100 m przed skrzyżowaniem, to już nie mogę zjechać na lewy, bo
    > akurat ktoś nim już jedzie i to nie jeden, tylko sznur. Kończyło się to
    > zatrzymywaniem na prawym z włączonym lewym kierunkowskazem i trąbieniem
    > na mnie przez w...wionych kierujących pragnących jechać dalej prawym
    > pasem prosto/w prawo. Więc odzwyczaiłem się od takiej jazdy.

    O rany! Ja nawet jadąc rowerem takich problemów nie mam.
    Przesiądź się do komunikacji publicznej. Tak będzie z korzyścią dla
    wszystkich i bezpieczniej dla ciebie.

    --
    - Akarm

  • 84. Data: 2020-09-01 00:59:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 19:52, mk4 pisze:

> [...]
    > tempomacie lewym pasem.
    >
    > Nie rozumiem motywacji takich zachowan. Jakas chec wkurzenia innych?

    Tak właśnie argumentował kierujący miniwanem do Policjantów - że jazda
    na tempomacie w mieście nie powinna mieć miejsca i to ja powinienem
    zostać ukarany.

  • 85. Data: 2020-09-01 01:08:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 20:02, mk4 pisze:

    > Z tych twoich opisow wychodzi, ze masz jakies fundamentalne problemy w
    > prowadzeniu pojazdu.
    > Zamiast po prostu dynamicznie dostosowywac styl jazdy do panujacej
    > sytuacji ty stosujesz jakies wlasne praktyki i sa z tego same problemy.
    > A to nie udaje ci sie zjechac spowrotem na prawy pas po wyprzedzaniu, a
    > to znow zajac wlasciwej pozycji do skretu w lewo nie blokujac wczesniej
    > lewego pasa.
    >
    > Same problemy. A moze wystarczy po prostu dostosowac sie do sytuacji.
    > Przyspieszyc kiedy trzeba, zwolnic kiedy trzeba. A nie blokowac droge
> [...]

    Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie
    pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie potrzebuję
    takich urozmaiceń.

  • 86. Data: 2020-09-01 01:11:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 14:24, collie pisze:

    > Już Ci wytłumaczono po wielokroć, że jesteś typowy dupek-zawalidroga,
    > który tylko dla własnej wygody - bo autobus, bo wyjazd, bo dupa, bo
    > sraka - utrudnia życie innym, więc tylko powtórzę: Twoim zasranym
    > obowiązkiem jest poruszanie się prawym pasem, albowiem lewy pas służy
    > tylko do wyprzedzania: wyprzedzisz autobus i zjeżdżasz apjać na prawy,
    > choćby 200 metrów dalej był na prawym kolejny autobus. Że też głupi
    > trafił na głupszego policjanta, który mu to puścił płazem, mając dowód
    > przed oczami.

    Jadę stabilnie, przewidywalnie, nie wykonuję gwałtownych manewrów.
    Rozumiem, że dla niektórych kierujących taki styl jazdy może być
    podminowujący. Bardzo przepraszam.

  • 87. Data: 2020-09-01 01:45:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Hello Poldek,
    >
    > Monday, August 31, 2020, 12:04:45 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przydługawe nagranie przejazdu 1 km? Coś się plączesz w zeznaniach.
    > To, że Twój przeciwnik to kutas, który powinien odpowiadać KARNIE za
    > spowodowanie kolizji z premedytacją, to Ty też powinieneś zaliczyć
    > mandat za łamanie art. 16 ust. 4 PoRD. Jazda z maksymalną dozwoloną
    > prędkością nie upoważnia do blokowania lewego pasa. Niechęć do
    > manewrowania również.

    Ależ ja jechałem nawet ponad dopuszczalną. Lecz tak niewiele ponad, że w
    praktyce nie spotkałem się jeszcze z karaniem w Polsce za przekroczenie
    o 4-6 km/godz. Zresztą w ogóle nigdy nie spotkałem się w realu z
    karaniem w Polsce za prędkość. W swojej karierze zdarzyło mi się np.
    ostatnio przelecieć cały odcinek Warszawa-Konotopa -> Wrocław Południe
    ze średnią z całego odcinka ok. 180 i nic. Zero zainteresowania ze
    strony stróżów porządku.
    Wyjeżdżałem w niedzielę rano z Warszawy i w okolicach Konotopy, czy jak
    to miejsce się nazywa, gdzie zaczyna się A2 spokojnie turlałem się na
    tempomacie ustawionym na 150 km/godz. Oczywiście na lewym pasie. Nie
    będziemy teraz analizować, czy akurat wyprzedzałem, czy dojeżdżałem do
    zatoki przystankowej. W każdym razie w lusterku dostrzegłem mrugające
    charakterystyczne światła nadciągającego zza pleców czarnego Audi. Dałem
    mu moment na podniesienie ciśnienia i po chwili, gdy już zaczął się
    wahać, czy wziąć mnie z prawej, wtedy uczynnie zjechałem, a gdy mnie
    wyprzedził siadłem za nim i zapiąłem 200,- na aktywnym tempomacie. W ten
    sposób czarne Audi służyło mi za przepychacza i tak sobie lecieliśmy
    przez Polskę w niedzielny poranek A2->A1->S8-A8. W radio akurat nadawano
    ciekawą audycję Kościoła Luterańskiego. Nie wiem, czy mój przewodnik,
    pilot-przepychacz słuchał tego samego, ale wierzę, że dzięki tej
    modlitwie Opatrzność czuwała nad nami, a nie zatrzymał się ani razu na
    siku, więc ja też nie i rozstaliśmy się dopiero, gdy on poszedł w prawo
    na A4 ku granicy ojczyzny Grupy VAG, a ja w swoją stronę już spokojniej,
    na tempomacie w terenie zabudowanym znów ustawione 60...

  • 88. Data: 2020-09-01 01:51:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 23:49, Akarm pisze:

    > K....mać!
    > Wyobraź sobie, że w mieście jest również sporo jezdni, mających po
    > jednym pasie ruchu w obu kierunkach. To co wtedy zrobisz?

    Nie wiem. Będę się zastanawiał. Dryndnę do przyjaciela?

    Bo przecież
    > ciągle zatoki autobusowe, wyjazdy z posesji...
    > Takim "anglikom" powinni walić mandaty bezwarunkowo.

    Jadę stabilnie, przewidywalnie, nie przekraczam obowiązujących
    przepisów, nie wykonuję nagłych manewrów. Może byś mi podziękował, że
    możesz wykonywać koło mnie swoje slalomy i nie wrabiam cię, jak bym mógł
    łatwo, gdybym chciał być mniej sympatyczny?

  • 89. Data: 2020-09-01 07:23:47
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Tak właśnie argumentował kierujący miniwanem do Policjantów - że jazda
    na tempomacie w mieście nie powinna mieć miejsca i to ja powinienem
    zostać ukarany.

    trafil na jakis cierpliwych i wyrozumialych zawodnikow bo znow nie na temat :-) jazda
    w miescie polega na tym ze wszyscy w miare szybko sie przemieszczaja a nie paru
    przyglupow wykreca rekordy zyciowe traktujac drogi publiczne jako tor wyscigowy ...
    jesli mogl wyprzedzic (przy jezdzie na tempomacie nie jest to jakis wyczyn) to
    spowodowanie kolizji bylo dzialaniem umyslnym ewentualnie kierownik kwalifikuje sie
    na odebranie uprawnien i badania psychiatryczne

  • 90. Data: 2020-09-01 07:47:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 20:22, Shrek pisze:

    > A nie było to tak, że jak już się pogodził że on placi, to chciał żeby
    > ci się przynajmniej za zamulanie dostało? Tak czy inaczej dzban, albo
    > coś koloryzujesz;)

    Raczej wyglądał mi na inteligentnego i dynamicznie rozpędzającego się i
    hamującego w odpowiednich miejscach, dostosowującego jazdę do warunków,
    nie blokującego, tylko mu akurat nie wyszło.