    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Date: Tue, 1 Sep 2020 17:18:06 +0200
    <riikin$8ko$1$Cav@news.chmurka.net> <riim99$nn0$1@gioia.aioe.org>
    <riip5d$b18$1$Cav@news.chmurka.net> <riiqef$j6j$1@gioia.aioe.org>
    <riiqmf$bss$1$Cav@news.chmurka.net> <riis91$1dp1$1@gioia.aioe.org>
    <riitqp$ddu$1$Cav@news.chmurka.net> <riiufk$fiv$1@gioia.aioe.org>
    <rije0d$vrg6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <rijvto$1lb1$1@gioia.aioe.org>

    On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:

    > Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie
    > pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie potrzebuję
    > takich urozmaiceń.

    No to kulaj sie prawym pasem i nie przeszkadzaj innym. Tak jak przepisy
    mowia. Nikt nie kaze ci szalec ani sie scigac przeciez.
    A dobry kierowca to nie taki, ktory w malpi sposob stosuje sie zawsze do
    przepisow tylko taki, ktory sie dostosowuje do sytuacji.

    Zreszta ta sytuacja taka byla. Miales goscia przez jakis czas na z tylu
    i ewidentnie chce pojechac szybciej - no to przyspiesz troche, zeby
    znalezc miejsce na prawym i zjechac. Albo zwolnij zeby zjechac. Zrob cos
    aby ta sytuacje rozwiazac. W ramach rozsadku. A tutaj przyspieszenie na
    chwile o 10km/h i zjechanie byloby zdecydowanie w ramach rozsadku.

    A nie bedziesz kulal sie przez 3km z predkoscia wieksza o 1km/h od
    pojazdu na prawym pasie. No i jednczesnie utyskiwal, ze przeciez
    wyprzedzasz i ze nie ma gdzie zjechac.

    Nie ma bo sam do tego doprowadzasz, zeby nie bylo. Chyba to dosc jasno
    widoczne, ze sam tworzysz swoje problemy i w sumie - jak sie okazalo
    doprowadzasz do sytuacji niebezpiecznych. Bo pewnie gdybys zamiast kulac
    na tempomace na chwile przyspieszyl i zjechal to zadnego incydentu by
    nie bylo. Zatem jestes wspoltworca calej sytuacji. Warto sie nad tym
    jednak zastanowic.

    --
    mk4