    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Date: Tue, 1 Sep 2020 18:29:34 +0200

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    > Hello Poldek,
    > [...]
    >Ależ ja jechałem nawet ponad dopuszczalną. Lecz tak niewiele ponad,
    >że w praktyce nie spotkałem się jeszcze z karaniem w Polsce za
    >przekroczenie o 4-6 km/godz. Zresztą w ogóle nigdy nie spotkałem się
    >w realu z karaniem w Polsce za prędkość. W swojej karierze zdarzyło
    >mi się np. ostatnio przelecieć cały odcinek Warszawa-Konotopa ->
    >Wrocław Południe ze średnią z całego odcinka ok. 180 i nic.

    A Cavalino twierdzi, ze niemozliwe. :-)

    >Zero zainteresowania ze strony stróżów porządku.

    A co sie beda interesowac na autostradzie.
    No dobra - czasem sie interesuja, ale widac rzadko.

> [...]
    >się na tempomacie ustawionym na 150 km/godz. Oczywiście na lewym
    >pasie. Nie będziemy teraz analizować, czy akurat wyprzedzałem, czy
    >dojeżdżałem do zatoki przystankowej. W każdym razie w lusterku
    >dostrzegłem mrugające charakterystyczne światła nadciągającego zza
    >pleców czarnego Audi. Dałem mu moment na podniesienie ciśnienia i po
    >chwili, gdy już zaczął się wahać, czy wziąć mnie z prawej, wtedy
    >uczynnie zjechałem, a gdy mnie wyprzedził siadłem za nim i zapiąłem
    >200,- na aktywnym tempomacie. W ten sposób czarne Audi służyło mi za

    No i gdzie ci sie tak spieszylo ?
    A na autostradzie to przepisy nie obowiazuja ?

    >przez Polskę w niedzielny poranek A2->A1->S8-A8. W radio akurat
    >nadawano ciekawą audycję Kościoła Luterańskiego. Nie wiem, czy mój
    >przewodnik, pilot-przepychacz słuchał tego samego, ale wierzę, że
    >dzięki tej modlitwie Opatrzność czuwała nad nami, a nie zatrzymał się
    >ani razu na siku,

    A po co sie zatrzymywac, w koncu to tylko dwie godziny :-)

    >więc ja też nie i rozstaliśmy się dopiero, gdy on poszedł w prawo na
    >A4 ku granicy ojczyzny Grupy VAG, a ja w swoją stronę już spokojniej,
    >na tempomacie w terenie zabudowanym znów ustawione 60...

    A teraz sobie wyobraz, ze na tej austradzie jedzie ktos z tempomatem
    na 100 ... no co, wolno mu, wyprzedza ciezarowki ...

    J.