eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-netwo
    rk.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Agresywne.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rih32k$4uv$1@gioia.aioe.org>
    <y0lds19qdrkl$.18kv9rtlys5hv.dlg@40tude.net>
    <rii42i$vdr$3$Cav@news.chmurka.net> <riigcf$1qlc$1@gioia.aioe.org>
    <riigv1$69m$1$Cav@news.chmurka.net> <riihvt$n09$1@gioia.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <riijp7$1jgc$1@gioia.aioe.org> <riikqk$8ko$3$Cav@news.chmurka.net>
    <riimjs$nn0$2@gioia.aioe.org> <5f4ce1e0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <riiomb$1pmh$1@gioia.aioe.org> <riipkh$b18$5$Cav@news.chmurka.net>
    <rimepf$1k2n$1@gioia.aioe.org>
    <5f4f50e3$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <rinlo6$kql$1@gioia.aioe.org>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 2 Sep 2020 14:09:06 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rinlo6$kql$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 71
    Message-ID: <5f4f8b5e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.104.55
    X-Trace: 1599048543 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 499 5.173.104.55:9268
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4951
    X-Received-Body-CRC: 2424883396
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684063
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-02 o 10:35, Frakon pisze:
    >
    > Możliwe, że ty masz taka sytuację, że mozesz jechać prawym pasem.
    > W mojej sytuacji jazda lewym pasem to było mozliwie blisko prawej
    > krawędzi jezdni, czyli zgodnie z PoRD.
    >> Lewy pas możesz zająć tylko w określonych sytuacjach, kiedy wyprzedzasz
    >> lub omijasz innego uczestnika ruchu drogowego poruszającego się prawym
    >> pasem lub możesz zając, kiedy dojeżdżasz do skrzyżowania, na którym
    >> będziesz skręcał w lewo.

    Nie pier...ol i nie "odwracaj kota ogonem", bo namawiałeś do poruszania
    się lewym pasem tylko po to, aby blokować innych, którzy chcą jechać
    szybciej, a nie dlatego, że masz taką potrzebę. Oto cytat Twojej wypowiedzi:

    "Bardzo dobrze, że są tacy co jadą lewym pasem z max dozwoloną prędkością,
    bo zmuszają cavallinów do jazdy z prędkością dopuszczalną.
    Cały czas "trąbią", że nadmierna prędkość i zbyt mały odstęp
    są przyczyną bardzo wielu wypadków. "

    > I to była taka sytuacja upowazniająca do jazdy lewym pasem.
    >
    >> Co do "zapierdalaczy" to nie Ty jesteś od ich dyscyplinowania czy też
    >> karania.
    >
    > Skąd u Ciebie taki boski ton, wszystkowiedzący bóg ?

    Zawsze masz taki pogardliwy stosunek do ludzi, którzy mają odmienne
    zdanie od Twojego?

    > Nigdzie nie napisałem, że mam jakąś chęć/zamiary
    > karania/dyscyplinowania kogokolwiek.

    A ww cytat to co?

    > Zgłoś to odpowiednim władzom/organizacjom/posłom i przełożonym.
    > Być może rozwiążą ten problem.

    Osobiście nie widzę takiej potrzeby, ponieważ tego typu ekstremalne
    sytuacje zdarzają się bardzo rzadko i do tego coraz rzadziej, a mogłoby
    to też służyć do nadużyć.

    Windy są wymieniane, a w nowych windach większość tych sytuacji, które
    opisywałem  już po prostu nie mają szansy wystąpić. Te sytuacje działy
    się i dzieją w starszych winach, których już pozostało niewiele.

    Nowe windy maja już podwójne drzwi po to, aby nie było sytuacji, że
    komuś wciągnie rękę między kabinę, a ścianę czy drzwi. W drzwiach są
    montowane bariery świetlne, które nie pozwolą odjechać kabinie jak
    zostanie przytrzaśnięta smycz psa lub ktoś stoi w tych drzwiach.

    Dostanie się na kabinę jest nieco bardziej utrudnione, bo trzeba mieć
    specjalny klucz, którego nigdzie nie się nie kupi. Niby są podobne w
    sprzedaży, ale nie pasują.  Jazda kabiny z otwartymi drzwiami jest
    prawie niemożliwa, ponieważ zabezpieczenia są potrójne: kontakty w
    drzwiach przystankowych, kontakty w drzwiach kabinowych oraz bariera
    świetlna. Zatem którekolwiek drzwi są uchylone lub ktoś stoi w drzwiach
    czy też przysłania barierę to winda nie pojedzie.

    Ponadto jeżeli nawet ktoś otworzy drzwi przystankowe, bo będzie miał
    klucz i o ile ich celowo nie przyblokuje to one samoczynnie się zamkną i
    zatrzasną. Kabiny w razie awarii dźwigu czy zaniku prądu zasilającego,
    dojeżdżają do najbliższego przystanku i otwierają drzwi uwalniając
    pasażerów. Stosuje się w tym przypadku niewielkie akumulatory.

    Poza tym jest łączność telefoniczna z pasażerami oraz możliwość
    diagnozowania  windy, a nawet zrestartowania i sterowania poprzez
    internet. W wielu przypadkach nawet nie ma potrzeby jechać tylko można
    zrestartować automatykę zdalnie telefonem komórkowym czy przy użyciu
    laptopa o ile nie zadziałały główne systemy zabezpieczeń, które można
    zresetować tylko i wyłącznie ręcznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: