-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.mb-net.net!open-news-netwo
rk.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Agresywne.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rih32k$4uv$1@gioia.aioe.org>
<y0lds19qdrkl$.18kv9rtlys5hv.dlg@40tude.net>
<rii42i$vdr$3$Cav@news.chmurka.net> <riigcf$1qlc$1@gioia.aioe.org>
<riigv1$69m$1$Cav@news.chmurka.net> <riihvt$n09$1@gioia.aioe.org>
<9...@g...com>
<riijp7$1jgc$1@gioia.aioe.org> <riikqk$8ko$3$Cav@news.chmurka.net>
<riimjs$nn0$2@gioia.aioe.org> <5f4ce1e0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<riiomb$1pmh$1@gioia.aioe.org> <riipkh$b18$5$Cav@news.chmurka.net>
<rimepf$1k2n$1@gioia.aioe.org>
<5f4f50e3$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<rinlo6$kql$1@gioia.aioe.org>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Wed, 2 Sep 2020 14:09:06 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rinlo6$kql$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 71
Message-ID: <5f4f8b5e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.104.55
X-Trace: 1599048543 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 499 5.173.104.55:9268
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4951
X-Received-Body-CRC: 2424883396
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684063
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-09-02 o 10:35, Frakon pisze:
>
> Możliwe, że ty masz taka sytuację, że mozesz jechać prawym pasem.
> W mojej sytuacji jazda lewym pasem to było mozliwie blisko prawej
> krawędzi jezdni, czyli zgodnie z PoRD.
>> Lewy pas możesz zająć tylko w określonych sytuacjach, kiedy wyprzedzasz
>> lub omijasz innego uczestnika ruchu drogowego poruszającego się prawym
>> pasem lub możesz zając, kiedy dojeżdżasz do skrzyżowania, na którym
>> będziesz skręcał w lewo.
Nie pier...ol i nie "odwracaj kota ogonem", bo namawiałeś do poruszania
się lewym pasem tylko po to, aby blokować innych, którzy chcą jechać
szybciej, a nie dlatego, że masz taką potrzebę. Oto cytat Twojej wypowiedzi:
"Bardzo dobrze, że są tacy co jadą lewym pasem z max dozwoloną prędkością,
bo zmuszają cavallinów do jazdy z prędkością dopuszczalną.
Cały czas "trąbią", że nadmierna prędkość i zbyt mały odstęp
są przyczyną bardzo wielu wypadków. "
> I to była taka sytuacja upowazniająca do jazdy lewym pasem.
>
>> Co do "zapierdalaczy" to nie Ty jesteś od ich dyscyplinowania czy też
>> karania.
>
> Skąd u Ciebie taki boski ton, wszystkowiedzący bóg ?
Zawsze masz taki pogardliwy stosunek do ludzi, którzy mają odmienne
zdanie od Twojego?
> Nigdzie nie napisałem, że mam jakąś chęć/zamiary
> karania/dyscyplinowania kogokolwiek.
A ww cytat to co?
> Zgłoś to odpowiednim władzom/organizacjom/posłom i przełożonym.
> Być może rozwiążą ten problem.
Osobiście nie widzę takiej potrzeby, ponieważ tego typu ekstremalne
sytuacje zdarzają się bardzo rzadko i do tego coraz rzadziej, a mogłoby
to też służyć do nadużyć.
Windy są wymieniane, a w nowych windach większość tych sytuacji, które
opisywałem już po prostu nie mają szansy wystąpić. Te sytuacje działy
się i dzieją w starszych winach, których już pozostało niewiele.
Nowe windy maja już podwójne drzwi po to, aby nie było sytuacji, że
komuś wciągnie rękę między kabinę, a ścianę czy drzwi. W drzwiach są
montowane bariery świetlne, które nie pozwolą odjechać kabinie jak
zostanie przytrzaśnięta smycz psa lub ktoś stoi w tych drzwiach.
Dostanie się na kabinę jest nieco bardziej utrudnione, bo trzeba mieć
specjalny klucz, którego nigdzie nie się nie kupi. Niby są podobne w
sprzedaży, ale nie pasują. Jazda kabiny z otwartymi drzwiami jest
prawie niemożliwa, ponieważ zabezpieczenia są potrójne: kontakty w
drzwiach przystankowych, kontakty w drzwiach kabinowych oraz bariera
świetlna. Zatem którekolwiek drzwi są uchylone lub ktoś stoi w drzwiach
czy też przysłania barierę to winda nie pojedzie.
Ponadto jeżeli nawet ktoś otworzy drzwi przystankowe, bo będzie miał
klucz i o ile ich celowo nie przyblokuje to one samoczynnie się zamkną i
zatrzasną. Kabiny w razie awarii dźwigu czy zaniku prądu zasilającego,
dojeżdżają do najbliższego przystanku i otwierają drzwi uwalniając
pasażerów. Stosuje się w tym przypadku niewielkie akumulatory.
Poza tym jest łączność telefoniczna z pasażerami oraz możliwość
diagnozowania windy, a nawet zrestartowania i sterowania poprzez
internet. W wielu przypadkach nawet nie ma potrzeby jechać tylko można
zrestartować automatykę zdalnie telefonem komórkowym czy przy użyciu
laptopa o ile nie zadziałały główne systemy zabezpieczeń, które można
zresetować tylko i wyłącznie ręcznie.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.20 14:41 Frakon
- 02.09.20 17:25 Shrek
- 02.09.20 17:33 Matt
- 02.09.20 18:41 Shrek
- 02.09.20 20:57 ToMasz
- 02.09.20 21:35 Shrek
- 02.09.20 22:32 ToMasz
- 03.09.20 01:08 Poldek
- 03.09.20 01:09 Poldek
- 03.09.20 01:10 yabba
- 03.09.20 01:12 Poldek
- 03.09.20 01:15 Poldek
- 03.09.20 01:16 Poldek
- 03.09.20 01:18 Poldek
- 03.09.20 06:36 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=