  • 91. Data: 2011-09-29 06:47:54
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    W dniu czwartek, 29 września 2011, 07:40:42 UTC+2 > > Bo czy spalanie 18 l/100km przy
    pr�dko�ci 160km/h a jednak s�abej mocy to pow�d do dumuy ?

    > Przy takiej predkosci nie spalila mi afra wiecej niz jakies 8 moze 9.
    > Nie pamietam bo to jednostkowy przypadek byl, normalnie jezdze 120-130 i
    > wtedy pali 6,5 do 7 jesli jest obladowany.

    To spalanie niestety jest prawdziwe.
    Zostało solidnie przetestowane na trasie Wa-wa - Moskwa - Wa-wa.
    To był koniec lat 90 -tych. Afrika miała może ze 20kkm . Chyba z pól roku od wyjecia
    z salonu.
    Jechała wtedy tez ST.
    Predkości na M1 były w zasadzie na maxa non stop.
    Około 170 km i znowu tankowanie do pełna. Spalanie niestety było bardzo wysokie w obu
    sprzetach.
    wachało sie przy takim stylu jazdy własnie w granicach 15-18l.
    Benzyna kosztowała 1zł na polskie. To mozna było uzywać
    :D
    Jak by kogos interesowło spalnie DR800 to jest z nim podobnie jak z AT i ST.

  • 92. Data: 2011-09-29 07:07:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 08:47, robertbig pisze:

    > Około 170 km i znowu tankowanie do pełna. Spalanie niestety było bardzo wysokie w
    obu sprzetach.
    > wachało sie przy takim stylu jazdy własnie w granicach 15-18l.

    Mnie spalila najwiecej ok 12L/100 jak mialem zawieszone ssanie. Ale
    wtedy benzyna kosztowala 4pln :(

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 93. Data: 2011-09-29 07:12:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Mnie spalila najwiecej ok 12L/100 jak mialem zawieszone ssanie.

    A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 94. Data: 2011-09-29 07:15:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.

    Nie pomagalo, pomoglo kupienie zestawu za stowke czy dwie ( i
    sprawdzilem, nie bylo tam ani troche zlota!) :-/

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 95. Data: 2011-09-29 20:53:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 09:15, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie pomagalo, pomoglo kupienie zestawu za stowke czy dwie ( i
    > sprawdzilem, nie bylo tam ani troche zlota!) :-/

    Czy to kolejna czynnosc serwisowa w Hondzie?? No i legendarna
    niezawodnoś hondy poszła w pizdu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 96. Data: 2011-09-30 05:43:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 22:53, AZ pisze:

    > Czy to kolejna czynnosc serwisowa w Hondzie??

    Nie, maszyna gwizda ino mechanik pizda :(
    Sam to zepsulem :(

    pozdr
    newrom
    --