eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAfrica Twin › Re: Africa Twin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Nikanor <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Africa Twin
    Date: Wed, 28 Sep 2011 12:44:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 70
    Message-ID: <o...@g...llgm.com>
    References: <zz8hna10rj5r$.dlg@piki.fixed> <j4sqpg$3er$1@news.onet.pl>
    <4e730a20$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <op.v1w16dut2ftgbe@desktopgabinet>
    <4e81be88$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifvlof0zrnqi$.dlg@piki.fixed>
    <4e82ccfe$0$3487$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5un4o$cd0$1@node2.news.atman.pl>
    <4e82e34b$0$3489$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.241.133.90
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317206669 27422 80.241.133.90 (28 Sep 2011 10:44:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 10:44:29 +0000 (UTC)
    X-User: nikanor
    User-Agent: Opera Mail/11.51 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646176
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 28-09-2011 o 11:05:19 Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > W dniu 2011-09-28 10:50, AZ pisze:
    >
    >> To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent?
    >
    > Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje
    > to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla
    > czynnosc obslugowa.

    Mnie się wydaje, że te historie, że KTM-y się psują to właśnie efekt
    przykładania różnych miar. Ludzie jeżdżą Afrykami od ponad 20 lat, dawno
    odkryto wszystkie słabości i albo je firma poprawiła albo wymyślono na nie
    patenty. Chętni na Afrykę wiedzą, że kupują od razu cały dostępny know-how
    i jak pojadą do tej CzarnejDupy(tm) to zabiorą stosowne części, żeby
    padakę na miejscu ożywić i są na tyle technicznie świadomi, że dadzą z tym
    radę.

    KTM 990 jest na rynku od lat 5 i przechodzi właśnie choroby wieku
    dziecięcego: zdaje się sterownik wtrysku nowy jest od 2009 r., ślizgacz
    łańcucha odpadał, filtry paliwa się na kiepskim paliwie zatykały, przewody
    się łamały we wiązkach, problemy z regulatorem były itp. A i target
    użytkowników inny, niż przy Afryce: duża część to korpoludki traktujące
    motor jak samochód: autoryzowany serwis co 6 tys. i Assistance w razie
    awarii w trasie. O, tu jest fajny wątek :)

    <http://www.goldenline.pl/forum/476722/ktm-990-adven
    ture-ciagle-awarie>

    Przypuszczam, że gdybyś ty wziął tego 990, to byś przekopał ADVRider,
    pogadał z innymi użyszkodnikami, przygotował sprzęt jak należy do wyprawy
    i przejechał tę CzarnąDupę(tm) wzdłuż, wszerz i z powrotem bez bólu.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: