  • Data: 2011-09-16 10:21:55
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 16, 9:32 am, "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> wrote:
    > Czesc!
    >
    > Uzytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisal

    > Daj spokoj -- to grupa dyskusyjna. Watek akurat jest na temat wiec sie
    > dyskutuje. A ze nic z tego nie wynika... jak z 99% dyskusji w ogole.
    > Wszystko IMHO Ok.

    Zgadzam sie z "pszedmufcom". Chcialbym bardzo, by mej wypowiedzi nie
    traktowano jako ataku ad personam. Z tego co widze ponizej tak sie
    zreszta nie stalo i za to szacunek dla autora watku

    Mr "zly" - musisz probowac. Niewykluczone (a nawet pewne) jest, ze
    nastepne moto nie bedzie Twym docelowym. Zreszta, IMHO byloby to
    okropne. Mnie dowiedzenie sie czego poszukuje zajelo jakies 8 lat.
    Szczesliwie takiej kozy nie ma. Eee, moze BMW 800GS, moze Tiger 800 XC
    ale to cenowy kosmos. Pozostaja kompromisy, i uznanie zmian jako
    czegos fajnego.
    Jedna rzecz mnie do tej pory urzekla i trzyma: charakterystyka
    trzycylindowca 955 z bielizniarskiej fabryki. Co do reszty (a moto to
    nir tylko piecyk) jednak mozna miec uzasadnione zastrzezenia.
    Doceniam takze spontanicznosc singli. Oczywiscie nie mam na mysli tego
    osla ze stopki ;)

    Gdybys ulegl np czarowi KTM, polecam opinie Pana ktory pojechal w
    swiat:
    www.kilometr.com -> sprzet -> moj KTM.

    Zycze powodzenia.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & Sprint 955 / XT660 X / Tiger 955