  • Data: 2009-01-25 21:48:09
    Temat: Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    K pisze:

    > bzdury, bzdury, bzdury.... u5, u6 nieslyszalne? dobre... i do tego koszmarnie
    > wolne. natomiast ja do dzisiaj wkladam standardowo do roznych media center
    > jako dysk systemowy barracude IV, absolutnie bezawaryjny w miare szybki i
    > super cichy dysk... (uprzedzam ze do danych mam podpiety duzy dysk na usb)

    Potwierdzam. Mialem i U5 i Barracude IV - oba bezwawaryjne, pierwszy
    glosny i nie za ciekawy, za to drugi idealnie cichy (nawet gdy lezal
    obok komputera, nie bylo slychac nawet chrobotania).

    Gdy budowalem cichego PC i szukalem godnego nastepcy na SATA, polecono
    mi Samsunga SP1504C (250 GB) i niestety lipa - bardzo glosno buczy (caly
    czas) i wibruje, pomimo instalacji w obudowie Scythe Quite Drive. Caly
    efekt osiagniety poprzez uzycie pol-pasywnego zasilacza i pasywnego
    chlodzenia CPU zostal zniweczony.

    W.