  • Data: 2014-05-13 03:44:21
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-13 02:05, dizel wrote:

    > To jest oczywiste, nie neguje samego utrudnienia bo dla mnie to jest
    > chore.
    > Mimo tego że miało być co godzinę, na dzień dzisiejszy captcha
    > występuje, ale nie trzeba jej na szczęście wpisywać co gdozinę.
    > W ciągu dnia wpisywałem może ze 3 razy captche, a korzystałem prawie
    > cały dzień.
    > Największy problem to to że nie występuje co godzinę tylko losowo,
    > więc w trakcie ściągania czy coś potrafi się włączyć i trzeba wszystko
    > od nowa robić.

    tak, zgadza sie - jest to losowe - mialem raz co godzine, a raz przez
    dwa dni nie trzeba bylo nic wpisywac.
    I teraz, skoro poruszyles ten temat losowosci, zaluzmy, ze masz
    wykupiony normalny pakiet danych w telefonie, stale wlaczony - uslugi
    typu poczta, kalendarz, ktory dzielisz ze wspolpracownikiem lub
    znajomymi sie aktualizuje na biezaco, etc - np. przychodzi email i go
    masz (ilosc wymienianych danych w sumie jest znikoma, wiec sieci nie
    'zabijasz' transferem.
    W przypadku Aero2 z capcha pojawiajacym sie losowo nigdy nie jestes
    pewien dnia i godziny - musialbyc co chwila w teefonie sprawdzac czy
    przypadkiem nie trzeba odnawiac polaczenia i ... resetowac karty - czyli
    sprowadza sie to najczesciej do wymuszania recznej synchronizacji.
    Wiec gdzie tu jest ta regula takich samej funkcjonalnosci BDI w
    odniesieniu do komercyjnych internetow, jaki BDI w swym zalozeniu mialo
    spelniac?