  • Data: 2014-05-13 14:18:51
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 536ccf20$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > () Lekarze najchętniej przepisują antybiotyki.
    >
    > () Każda moja wizyta u lekarza rodzinnego
    > skutkowała pogorszeniem stanu zdrowia,
    > dlatego wolałem zdać się na siebie.
    > Ucho nieco wyzdrowiało, ale zbyt szybko
    > przeziębiłem się ponownie i mój ogólny
    > stan zdrowia nieco pogorszył się.
    >
    > Co do zawrotów głowy -- nasilały się wtedy,
    > gdy wchodziłem do pokoju, w którym była piłka.
    > Do zawrotów głowy dołączał silny ból głowy
    > i drapanie w gardle.
    >
    > Po przyjęciu leku (po połknięciu tabletki)
> [...]

    No ale musi być podstawa do przepisania antybiotyku - infekcja
    bakteryjna. I tak prawdę mówiąc jest to jedyny lek który ją naprawdę leczy.

    Co do tego że tabletka zaraz po zażyciu nie spowodowała jakichś objawów
    niepożądanych o niczym nie musi świadczyć.. może zaszkodzić z upływem
    czasu.

    > Kontrola toksyczności musi być zawsze. Nie można
    > produkować tego, co truje. Chleba czy piłek... Są
    > substancje dozwolone i są substancje zabronione...
    >
    > Ogólnie rzecz ujmując -- zabijanie ludzi jest zabronione. ;)
    >
    > Natomiast nie uda się kontrolowanie każdej sztuki sprzedawanego towaru.

    A jednak, w różnych uczuleniach dogoniliśmy przez te 20 "wolności"
    społeczeństwa zachodu. Wszystko sztuczne - jedzenie, wyposażenia
    mieszkań itd. Czego nasi kontrolerzy mieli by tu zakazać sprzedaży? Mamy
    niby się żywić naturalną żywnością i kupować meble z drewna, czy dywany
    z wełny?