  • Data: 2014-05-13 02:05:18
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 May 2014 01:22:40 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    >ale przyznasz, ze nie jest to normalna sytuacja, by trzeba bylo
    >parenascie razy odswiezac kod by mozna go bylo odczytac?
    >A potem zowu restart urządzenia i tak co godzine.

    To jest oczywiste, nie neguje samego utrudnienia bo dla mnie to jest
    chore.
    Mimo tego że miało być co godzinę, na dzień dzisiejszy captcha
    występuje, ale nie trzeba jej na szczęście wpisywać co gdozinę.
    W ciągu dnia wpisywałem może ze 3 razy captche, a korzystałem prawie
    cały dzień.
    Największy problem to to że nie występuje co godzinę tylko losowo,
    więc w trakcie ściągania czy coś potrafi się włączyć i trzeba wszystko
    od nowa robić.